  • 61. Data: 2006-07-31 23:11:22
    Temat: Re: Wzbogacanie banków ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Hohoho, ale z Ciebie optymista :-D
    > A może na lewo lejesz?;-)))

    No dobra ;) pomylka. dwoch litrow z gorszami ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 62. Data: 2006-07-31 23:12:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> wrote:

    > Dzizas ... Amra, co ty za piwo pijesz ? :))))))) Nie szkoda ci
    > wątroby ?

    paliwo nie piwo :D ja po Bozemu - Zywca, Tyskie, a brzuch rosnie ;)

  • 63. Data: 2006-08-01 00:42:44
    Od: "I.b." <p...@p...com>

    > zartujesz? JEsli nie podpiszesz umowy, to koszt dla banku wyplaty z
    > bankomatu to 3,5 zł. Nawet jak podpiszesz, to przeciez to rowniez sa
    > koszty, ktore niekniecznie ekompensuja przychody z marzy czy oplat dla
    > wszystkich klientow

    Ale wiekszy koszt to obsluga bankomatu czy panienki w okienku?
    Czy bardziej sie oplaca ustawic limit w bankomacie czy bardziej oplacalne
    jest wyplacanie na zadanie gotowki w okienku?
    Moze pora wyslac monity do banku, by ograniczyc prowizje z wyplat i wplat
    poprzez bankomaty, po prostu je zlikwidowac! uciesza sie i banki - odpada
    kosztowna obsluga bankomatu i klienci zadowoleni bo koniec z prowizjami za
    wyplaty i wplaty...
    a swoja droga, to ciekawa sprawa z tymi bankomatami... w UK pobranie gotowki
    i wplata w bankomacie jest darmowa bez wzgledu do jakiego banku nalezy
    bankomat... wyjatek siec prywatnych bankomatow usytulowanych w sklepikach i
    stacjach benzynowych. Jakos bankowi w uk nie przyjdzie do glowy by
    ograniczyc koszta poprzez wprowadzenie prowizji za korzystanie z innych
    bankomatow.

  • 64. Data: 2006-08-01 08:37:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 31 Jul 2006 22:09:21 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ale gdybasz... Ulatwia to zycie aparatowi skarbowemy, kontrolnemu,

    właśnie. Brawo! Odkryłeś właściwy powód wprowadzenia obowiązku
    rozliczania się przez rachunek bankowy :-)

    >kontrahentom, zwieksza bezpieczenstwo transkacji, etc. daj spokoj - z kazda
    >pierdola mialbym jechac pol miasta, zeby komus zaplacic za usluge/produkt.
    >Jak sam chcesz wracac do krola cwieczka - to droga otwarta, ale na mnie nie
    >licz.

    przecież rynek wymusiłby. Gdyby większość klientów np. hurtowni
    chciała płacić przelewami - to hurtownia założyłaby rachunek.

    No cóż, ja jakoś zawsze zastanawiam się "dlaczego to jest obowiązkowe,
    skoro jest takie dobre"?

    >swiat jest pelen dziwnych rzeczy :) Tyle, ze jak masz tych kontrahentow
    >kilkudziesieciu w roznych miejsach Polski ,to....

    musisz podpisać kilkadziesiąt osobnych umów, żeby móc im
    elektronicznie faktury wystawiać.

    Aha, z ciekawostek: fakturę elektroniczną można wystawić programem,
    wydrukować, automatycznie zapakować i wysłać. Fakturę elektroniczną
    (każdą z osobna!) trzeba podpisać (podając PIN itp.)

    >wiesz te kilkadziesiat zlotych miesieczni to i tak jakis malo znaczacy
    >procent wszystkich kosztow. Ja tez zlikwidowalbym ksiegowosc, przsylania do

    oczywiście można tak powiedzieć... Ale przypomnę temat wątku. Minister
    po prostu dał im prezent w postaci milionów podatników, którym nakazał
    założenie rachunków.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 65. Data: 2006-08-01 16:04:12
    Od: "I.b." <p...@p...com>

    > I nie przesadzaj, ze to duzo. 10 zl to cena zestawu w McDonaldsie lub
    > rownowartosc 3 litrow paliwa. Czy to duzo za pakiet roznych uslug? Chyba
    > nie.

    Pakiet roznych uslug? Czyli co w ten pakiet bogaty wchodzi?
    Prowadzenie rachunku, mozliwosc wplaty kasy, wyplata swoich pieniedzy,
    korzystanie z bankomatu co jest na reke dla banku, wykonywanie przelewow
    [czyli obrot bezgotowkowy] - czy to masz na mylsi PAKIET USLUG?!
    A moze jest cos o czym nie wiem, i np. bank za te 10 zl daje pakiet np.
    ubezpieczen samochodowych lub jakas znizke? Moze rozdaja telefony za dramo?
    Bardzo prosze wyjasnij mi na czym polega PAKIET USLUG w [ponoc]
    cywilizowanym kraju za 10 zl!

  • 66. Data: 2006-08-01 22:04:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    I.b. <p...@p...com> wrote:
> [...]
    > nie przyjdzie do glowy by ograniczyc koszta poprzez wprowadzenie
    > prowizji za korzystanie z innych bankomatow.

    O przepraszam. MAsz nieaktualne dane. Tak bylo do 99 roku. Obecnie 40% sieci
    jest platna (chyba, ze bank da ci taki "ficzer" :)

  • 67. Data: 2006-08-01 22:06:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    I.b. <p...@p...com> wrote:
> [...]
    > np. ubezpieczen samochodowych lub jakas znizke? Moze rozdaja telefony
    > za dramo? Bardzo prosze wyjasnij mi na czym polega PAKIET USLUG w

    Popatrz na Pekao SA. ubezpieczenia, dostep do netu, bankowosci
    telefonicznej, karte, 1900 bankomatow, mozliwosc calodobowego dostepu do
    pieniadzy, etc.
    Za darmo mozesz zalozyc spokojnie lokate. Z RORu korzystac nie musisz.

  • 68. Data: 2006-08-01 22:13:30
    Od: "i.b." <p...@p...com>

    > O przepraszam. MAsz nieaktualne dane. Tak bylo do 99 roku. Obecnie 40%
    > sieci jest platna (chyba, ze bank da ci taki "ficzer" :)

    Chyba nie bardzo cos doczytales....
    Jedynie bankomaty prywatnej sieci, zinstalowne glownie w sklepikach oraz na
    stacjach bezynowych, czesto w pub'ach sa platne. Wszelkie bankomaty
    firmowane danym bankiem nie pobieraja oplat bez wzgledu jaki to bank i z
    jakie banku ty korzystasz.
    To wiem z praktyki. jeszcze nietrafil mi sie bankomat [firmowany przez bank]
    ktory nie mial by informacji "free withdraw cache".
    Zadnego ficzera nie mam nawet nie wim co to:)

  • 69. Data: 2006-08-01 22:19:02
    Od: "i.b." <p...@p...com>

> [...]
    > pieniadzy, etc.
    > Za darmo mozesz zalozyc spokojnie lokate. Z RORu korzystac nie musisz.

    O jej, laez to Pekao wspaniale:)) mozesz rozwinac temat ubezpieczen? Czyzby
    to jakies pakiety na dom, samochod ect?
    W UK ROR masz zadarmo - tu nie ma pakietow:) bo jest za darmo, po prostu:
    -prowadzenie konta - darnmo
    -wplata gotowki/czeku - darmo
    -wyplata gotowki - darmo
    -karta debetowa/bankomatowa/kredytowa - darmo
    -korzystanie z bankomatu[kazda opcja] - darmo
    -przelewy [w tym i do obcych bankow]- darmo
    -korzystanie z netu - darmo
    -z telefonu - darmo [nawet sa linie darmowe]
    -placenie rachunku za media - darmo
    -wyciagi - darmo
    To w wiekszosci wszystko co ROR w UK obejmuje i ile kosztuje:)))
    Sa ROR'y platne w UK ale tak jak napisales maja pakiety w ktorych sa:
    -ubezpieczenie na podroze zagraniczne
    -znizki na ubezpieczenia samochodowe
    -znizki oprocentowania na karty kredytowe
    -korzystniejsze pozyczki mieszkaniowe.
    Za te pakiety sie placi.

  • 70. Data: 2006-08-01 22:45:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    i.b. <p...@p...com> wrote:
    > To wiem z praktyki. jeszcze nietrafil mi sie bankomat [firmowany
    > przez bank] ktory nie mial by informacji "free withdraw cache".
    > Zadnego ficzera nie mam nawet nie wim co to:)

    Czyli masz z tego lepszego banku. W UK i USA banki sie dogadaly i wyplaty
    zazwyczaj sa free. Jednak wlasnie sa bankomaty, ktore nawet jak bank nie
    pobiera oplat, to one doliczaja sobie ja. I procentowo takich bankomatow w
    UK jest coraz wiecej. W 99 wszystkie jakie tylko chciales byly free.
    Jednym slowem czyy karta twojego banku wyplacisz kase za darmo z _kazdego_
    bankomatu w UK?