  • 11. Data: 2018-05-19 16:10:00
    Temat: Re: Wyższa Kultura...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2018 13:36:01 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > BTW -- sikorka ***ponoć*** zjada dziennie tyle, ile waży...
    > Wąż ***ponoć*** czasami pości latami...

    waz jest zmiennocieplny i duzo energii nie potrzebuje do zycia.
    A ptaki do latania potrzebuja bardzo duzo.

    Niedzwiedz hibernuje pare miesiecy i tez nic w tym czasie nie je - i
    to juz bez "ponoc".

    > Ja w wielu bankach tyle razy korzystałem promocji, że trudno to policzyć...
    > Gdyby nie banki -- przed rokiem bym stracił mieszkanie. :)

    Wspomogly kredytem, czy akurat tych drobnych zabraklo do zycia ?

    J.