  • 1. Data: 2018-05-18 12:02:14
    Temat: Brak możliwości wygenerowania pdf w iPKO
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    mam wgrany acrobad reader, nową wersje, inne programy wyswietlaja mi
    normalnie pdf-y - a jak chce zrobic potwierdzenie wykonanego przelewu to
    klikając "drukuj w pdf" nic sie nie dzieje....
    System to windows 10

  • 2. Data: 2018-05-18 17:19:56
    Temat: Re: Brak możliwości wygenerowania pdf w iPKO
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-05-18 o 12:02, mariusz pisze:
> [...]
    > normalnie pdf-y - a jak chce zrobic potwierdzenie wykonanego przelewu to
    > klikając "drukuj w pdf" nic sie nie dzieje....alogu.

    Zobacz w katalogu domyślnie ustawionym jako downgland, bo może się nie
    dziać nic poza zapisem do tego katalogu.