  • 1. Data: 2018-05-10 20:27:34
    Temat: Kto nie chce Revoluta, to 50 zł od Kantoru Alior Banku
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W płatnościach walutowych największą popularnością w ostatnim czasie cieszy się
    Revolut. Jednak jest duża grupa osób, która woli stawiać na jak najbezpieczniejsze
    rozwiązania. Przykładem mogą być konta walutowe w ramach Kantoru Walutowego Alior
    Banku - darmowe, z darmową kartą, przelewami i obsługą gotówkową, no i gwarancjami
    BFG (w końcu to bank). Spready - bardzo przyzwoite. Dodatkowo na start można zdobyć
    50 zł premii. Analiza promocji u mnie na blogu:
    http://jakdorobic.com/kantor-walutowy-alior-banku-50
    -zl-latwej-premii-za-zalozenie-konta-walutowego-z-ka
    rta-debetowa/

  • 2. Data: 2018-05-10 23:11:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    >Użytkownik "jakdorobic.com" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ups.com...
> [...]
    >Analiza promocji u mnie na blogu:
    >http://jakdorobic.com/kantor-walutowy-alior-banku-5
    0-zl-latwej-premii-za-zalozenie-konta-walutowego-z-k

    Lenin już podobno nie żyje ale czy to prawda że założył Aliorbang?.

    --
    marfi