  • 1. Data: 2018-05-09 11:34:46
    Temat: Loteria Visy na mistrzostwa swiata.
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak tam się rejestruje transakcje?
    Niczego nie trzeba wpisywać (zadnych danych identyfikacyjnych transakcji), ot kliknij
    "zarejestruj" i wyskakuje "dziękujemy"?

  • 2. Data: 2018-05-09 15:52:45
    Temat: Re: Loteria Visy na mistrzostwa swiata.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-09 o 11:34, ń pisze:
    > Jak tam się rejestruje transakcje?
    > Niczego nie trzeba wpisywać (zadnych danych identyfikacyjnych transakcji), ot
    kliknij "zarejestruj" i wyskakuje "dziękujemy"?

    W regulaminie masz to wszystko wyjaśnione.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2018-05-09 19:06:13
    Od: ń <ń@ń.ń>

    No dobra, ale jednym krótkim żołnierskim zdaniem?
    Bo nie wiem ,czy tak ma być czy może przeglądarka "nie spełnia wymagań".

    -----

  • 4. Data: 2018-05-10 10:24:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-09 o 19:06, ń pisze:
    > No dobra, ale jednym krótkim żołnierskim zdaniem?
    > Bo nie wiem ,czy tak ma być czy może przeglądarka "nie spełnia wymagań".
    >

    > -----

    Tak ma być. Minus taki, że transkację można zarejestrować tylko w dniu
    jej wykonania. Po 24:00 jest 'po ptokach'.
    Można również rejestrować SMS o treści VISA na nr 4488.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2018-05-10 11:11:17
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Już od dzisiaj (10.V) nie można rejestrować nowych (np. dziejszych) transakcji, czy
    jeszcze można?

    -----

  • 6. Data: 2018-05-10 20:46:22
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2018-05-10 o 11:11, ń napisał(a):
    > Już od dzisiaj (10.V) nie można rejestrować nowych (np. dziejszych) transakcji, czy
    jeszcze można?
    Nie, nie można. Wystarczyło byś zajrzał na stronę Visy.
    --
    Mark
    k...@p...pl