eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Wyrok TSUE ws frankowiczów uniewaznienie umowy z powodu jej nieuczciwego charakteru pociaga koniecznosc przywrocenia sytuacji prawnej i faktycznej jaka istnialaby przy braku w umowie

  • 1. Data: 2023-03-21 07:38:41
    Temat: Wyrok TSUE ws frankowiczów uniewaznienie umowy z powodu jej nieuczciwego charakteru pociaga koniecznosc przywrocenia sytuacji prawnej i faktycznej jaka istnialaby przy braku w umowie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly
    /wyrok-tsue-ws-frankowicz%C3%B3w-uniewa%C5%BCnienie-
    umowy-z-powodu-jej-nieuczciwego-charakteru-poci%C4%8
    5ga-konieczno%C5%9B%C4%87-przywr%C3%B3cenia-sytuacji
    -prawnej-i-faktycznej-jaka-istnia%C5%82aby-przy-brak
    u-w-umowie-nieuczciwego-warunku-opis/ar-AA18HjAQ

  • 2. Data: 2023-03-21 08:16:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-21 o 07:38, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    -prawnej-i-faktycznej-jaka-istnia%C5%82aby-przy-brak
    u-w-umowie-nieuczciwego-warunku-opis/ar-AA18HjAQ

    "W tym kontekście Trybunał sprzeciwił się zastosowaniu przepisów prawa
    krajowego, które, w związku z unieważnieniem umowy, prowadziłyby do
    równego podziału strat między jej stronami. "Rozwiązanie to podważyłoby
    ochronny skutek dyrektywy 93/13 i nie zniechęciłoby przedsiębiorcy do
    stosowania w przyszłości nieuczciwych warunków umownych wobec
    konsumentów" - wyjaśnił."

    Wyborne ;-)

    Generalnie socjalizm to ZŁO ale skoro przez pół roku pracuję na podatki
    to mogę mieć mieszkanie za darmo raz na jakiś czas ;-)

    Jedni kradną, inni biorą dotacje a jeszcze inni lobbują żeby mieć fajne
    prawo.

    Ja tylko wziąłem kredyt we frankach ;-)

  • 3. Data: 2023-03-22 10:20:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 marca 2023 o 08:16:12 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> [...]
    > ochronny skutek dyrektywy 93/13 i nie zniechęciłoby przedsiębiorcy do
    > stosowania w przyszłości nieuczciwych warunków umownych wobec

    Trzeba by cały wyrok przeczytać, ale nie potrafiłem odnaleźć, co to za "przepisy
    prawa krajowego (...) równego podziału strat między stronami".
    A może ten wyrok nie był na zapytanie z PL?

> [...]
    > to mogę mieć mieszkanie za darmo raz na jakiś czas ;-)
    >
    > Jedni kradną, inni biorą dotacje a jeszcze inni lobbują żeby mieć fajne

    Nie bądź taki uhahany.
    "Przywrócenie sytyacji" może oznaczać brak mieszkania - szczególnie w sytuacji, gdy
    frankowicz został frankowiczem, bo "nie miał zdolności w złotówkach".
    Mieszkanie wróci do sprzedającego, który z miłą chęcią je przyjmie i wystawi po
    obecnej cenie rynkowej ;P

  • 4. Data: 2023-03-22 11:15:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > "Przywrócenie sytyacji" może oznaczać brak mieszkania

    Kombinuj dalej. ;-)

    Socjalistyczne UE na to nie pozwoli ;-)

    A mnie się wydaje że ten wyrok jest w kontekście debilnych pomysłów o
    100% podatku albo o wynagrodzeniu za przetrzymywanie pieniędzy banksterki.

    Chcesz się założyć?

  • 5. Data: 2023-03-22 11:48:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 22 marca 2023 o 11:15:39 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> [...]
    >
    > A mnie się wydaje że ten wyrok jest w kontekście debilnych pomysłów o
    > 100% podatku albo o wynagrodzeniu za przetrzymywanie pieniędzy banksterki.

    Hmm, do tej pory chyba jeszcze nikt mieszkania na loterii frankowej nie wygrał.
    Ale poza "nabitymi w mbąk" oraz biorącymi franki na końcu, gdy frank już był poniżej
    2zł, frankowicze i tak mieli taniej.

    Socjalistyczny to ty jesteś, w braku myślenia.

    UE/TSUE nie pozwala na "równy podział strat".
    Ale to klient ma wybór, czy nieuczciwy warunek podać do sądu - z możliwymi
    konsekwencjami, też negatywnymi - ale te konsekwencje sąd mu MUSI wytłumaczyć i
    klient MUSI wyrazić zgodę - inaczej sąd nie może wydać wyroku.

    Wynaggrodzenie za korzystanie z kapitału - to już dawno przedyskutowane, roszczenia
    przedawniają się po 3 latach.
    Banki mogą przekombinować - roszczenia o zwrot kapitału przedawniają się po 10 latach
    ;>

    A podatek 100% (szkoda, że nie 119%) - pisiory parte na szkło coś o tym mówiły czy
    cisza na morzu?

  • 6. Data: 2023-03-23 07:18:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Hmm, do tej pory chyba jeszcze nikt mieszkania na loterii frankowej nie wygrał.

    Pamiętam że poplecznicy banksterki DARLI RYJA że nie ma szans na
    prawomocny wyrok unieważniający umowę kredytową

    I co? ;-)

  • 7. Data: 2023-03-23 07:19:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > frankowicze i tak mieli taniej.

    Ściemniasz nie na temat.

    Taniej drożej nie ma tu nic do rzeczy. To tylko medialne bicie piany.

  • 8. Data: 2023-03-23 07:22:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Socjalistyczny to ty jesteś, w braku myślenia.

    I wyszło szydło z worka.

    Polecznik banksterki nie potrafi nic merytorycznie napisać a tylko
    gmatwa i podważa niewygodne wyroki nawet TSUE.

    Myśleć to trzeba było jak się umowę pisało.

    Łajzy!

  • 9. Data: 2023-03-23 08:01:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 23 marca 2023 o 07:18:12 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Pamiętam że poplecznicy banksterki DARLI RYJA że nie ma szans na
    > prawomocny wyrok unieważniający umowę kredytową
    >
    > I co? ;-)

    Zapomniałeś wpisać sygnaturę akt tego wyroku, uzupełnij.

  • 10. Data: 2023-03-23 08:03:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 23 marca 2023 o 07:23:12 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > I wyszło szydło z worka.
    >
    > Polecznik banksterki nie potrafi nic merytorycznie napisać a tylko
    > gmatwa i podważa niewygodne wyroki nawet TSUE.

    Podważam głupoty i wymysły pisane prrzez głupków nierozumiejących tego wyroku i jego
    konsekwencji.