    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wypłaty z bankomatów w Azji - co się nada
    Date: Mon, 4 Feb 2013 21:25:47 +0000 (UTC)

    Muszę coś polecić osobie, która udaje się na 3 m-c do Azji i nie
    chciałbym mieć przy sobie całej kasy. Z tego co pamiętam to chyba Polbank
    się najlepiej nadaje do wypłaty jednorazowo większych kwot. Do jakiś
    małych wypłat to akurat jest mBank w posiadaniu. Waluta to oczywiście
    będzie raczej sama egzotyka. Coś przeoczyłem? Wiem oczywiście, że
    najlepiej to nadaje się do tego, nieistniejąca już, VISA Allianz banku
    (no chyba że coś już specjaliści Leszka popsuli). Może jednak jest coś
    jeszcze co się ostatnio pojawiło a mi gdzieś umknęło?

    --
    xbartx