  • 1. Data: 2010-02-16 13:39:48
    Temat: Lukas e-konto PRO ciekawostka
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Zapytałem Bank poprzez pocztę wewnętrzną jak zamierza obliczyć średnie
    saldo, skoro w połowie miesiąca zmienił TOiP. Wydawało mi się, że logicznie
    byłoby 5000 w dniach 1-14.02 (stara taryfa zwalniająca z opłaty) i 10000
    15-28.02. W ten sposób w marcu powinienem być zwolniony z opłat z uwagi na
    saldo (spełnione kryterium dla obowiązującej TOiP). Tymczasem bank
    odpowiedział:
    "Witam,
    opłaty okresowe (tj: opłata za prowadzenie konta, opłata za kartę, opłata za
    token oraz opłata za wyciąg) będą pobierane w nowej wysokości dla danego
    pakietu od marca 2010 r.(uwzględniając zachowanie Klienta w całym lutym
    2010).
    Opłaty transakcyjne (tj. np. opłata za przelewy, opłata za wypłatę z
    bankomatu obcego) będą pobierane w nowej wysokości od 15.02.2010 r.
    Średnie saldo za luty 2010 dla LUKAS e-Konto PLUS ((rachunek + lokaty +
    Rachunek Oszczędzam) i Antidotum PRO uprawniające do obniżenia opłaty
    powinno wynosić min. 10 000 zł.
    Pozdrawiam."

    A zatem... Z odpowiedzi wynika, że skoro przez pół lutego miałem 5000 to
    teraz muszę wrzucić 15000 na drugą połówkę, aby zniesiono mi opłatę w lutym
    (srednia będzie 10000). Czy ja może czegoś nie rozumiem?
    Jak dla mnie to tak "średnio" uczciwie, szczególnie, że nowa TOiP pokazała
    się na kilka dni przed wprowadzeniem.

    Szymon

  • 2. Data: 2010-02-16 16:00:41
    Temat: Re: Lukas e-konto PRO ciekawostka
    Od: " " <a...@g...pl>

    Przerabialiśmy to już:

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1253584&MID=%3Chl3lp7%24f5m%241%40
    inews.gazeta.pl%3E

    Konkluzja: spie***my z lukasa. Szkoda. Ja żegnam się z tym bankiem po siedmiu
    latach współpracy... ciekawe, skąd wezmą nowych klientów, skoro pogardzili
    starymi.

  • 3. Data: 2010-02-16 19:13:08
    Temat: Re: Lukas e-konto Premium
    Od: Piona <e...@w...pl>

    A to ja dorzucę ciekawostkę a propos konta Premium.
    A propos usługi sms, pisze w pkt 5:
    "Ponadto w pakiecie
    LUKAS Konto Premium, po wskazanym terminie, pierwsze 10 komunikatów sms
    w miesiącu kalendarzowym za 0 zł, każdy kolejny za 0,3 zł."

    Czyli przy wpłatach regularnych powyżej 3000 pln koszt realny wychodzi
    10 zł - 3 zł za bezpłatne smsy = 7 zł.
    & zł za bezpłatne _wszytskie_ bankomaty to wg mnie nie dużo.
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 4. Data: 2010-02-16 19:38:00
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-02-16 20:13, Piona pisze:

> [...]
    > 10 zł - 3 zł za bezpłatne smsy = 7 zł.
    > & zł za bezpłatne _wszytskie_ bankomaty to wg mnie nie dużo.

    Może i nie dużo ale kont z bezpłatnymi wszystkimi bankomatami trochę już
    jest i są tańsze lub darmowe.
    A konto Lukasa nic nie wnosi za swoją cenę.
    A darmowo może być np. DB.
    Za niewielką opłatą (czasami przy wpływach co i w Lukasie jest wymogiem)
    np. Citi, Alior i pewnie kilka innych.
    Da się wybrać a zdziercom czasem warto zagłosować nogami.

  • 5. Data: 2010-02-16 23:06:31
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    dwr pisze:
    > W dniu 2010-02-16 20:13, Piona pisze:
    >>
    > Za niewielką opłatą (czasami przy wpływach co i w Lukasie jest wymogiem)
    > np. Citi, Alior i pewnie kilka innych.
    > Da się wybrać a zdziercom czasem warto zagłosować nogami.

    już to widzę jak się strasznie przejęli takimi Kubusiami jak Ty. Wbrew
    pozorom takich którzy są skłonni pokazać fakulca bankowi który pokazuje
    jak bardzo ma ich w dupie jest promil, a strata promila nie jest żadną
    stratą.
    PS. Chciałbym być promilem :))

  • 6. Data: 2010-02-16 23:19:41
    Od: "P." <u...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > ciekawe, skąd wezmą nowych klientów, skoro pogardzili
    > starymi.

    Myślę że to celowa polityka, podejrzewam że Lukas woli teraz zarabiać na
    kredyciarzach niż walczyć o klientów z depozytami.

  • 7. Data: 2010-02-16 23:24:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-17 00:19, P. pisze:

    > Myślę że to celowa polityka, podejrzewam że Lukas woli teraz zarabiać na
    > kredyciarzach niż walczyć o klientów z depozytami.

    A na których dokładnie ? Imho w hipotekach to królami nie
    zostaną, a z ratalek zostali wysiudani z takiej ilości sklepów,
    że cyc opada :)

    6008

  • 8. Data: 2010-02-17 07:13:49
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 17 Lut, 00:06, Ranger wrote:

> [...]
    > pozorom takich którzy są skłonni pokazać fakulca bankowi który pokazuje
    > jak bardzo ma ich w dupie jest promil, a strata promila nie jest żadną

    Ja się tam nie podniecam - w pn zmieniłem z Pro na zwykłe e-konto.
    I czekam na lepsze czasy ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2010-02-17 08:34:20
    Od: "UHF" <u...@g...pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > A na których dokładnie ? Imho w hipotekach to królami nie
    > zostaną…, a z ratalek zostali wysiudani z takiej ilości sklepów,
    > że cyc opada :)

    Skądś się ci kredyciarze muszą jednak brać, wystarczy wejść do placówki i
    zobaczyć nieraz nawet kolejki spłacających raty.
    Też kilka dni temu likwidowałem konto w Lukasie, obsługa oczywiście jak
    zawsze max. profesjonalna i uprzejma, ale zastanawiająca jest jedna rzecz -
    w innych bankach jak rezygnujesz z usługi na której bankowi zależy to nieraz
    upierdliwie próbują przekonać do zmiany decyzji, oferują jakieś indywidualne
    bonusy itp. W Lukasie przy likwidacji konta nic. Więc coś jest na rzeczy z
    tym że Lukasowi nie zależy. Poza tym oferta, kiedyś potrafili być liderami
    jeśli chodzi o depozyty i RORy, teraz stali sie outsiderami.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-02-17 10:40:26
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    ls pisze:
    > Ja się tam nie podniecam - w pn zmieniłem z Pro na zwykłe e-konto.
    > I czekam na lepsze czasy ;)

    miałeś może kredyt w koncie czy byłeś na plusie? :)