  • 1. Data: 2010-02-16 16:06:18
    Temat: problem z mastercardem chipowym mBanku
    Od: plusz <p...@g...com>

    mam Mastercarda z mBanku - tego z chipem.

    co piąta transakcja to odmowa. Co ciekawe, centrum autoryzacji
    twierdzi, że nie ma żadnych odrzuceń po ich stronie
    żona ma taką sama kartę i ten sam problem.

    problem na różnych POSach, różnych firm.

    ciekawy wydruk wygenerował się dzisiaj z POSa w Cinema City- żona ma
    identyczny (w innym terminalu)
    nie ma kwoty, jest pełny numer karty, jest numer AID, numer paczki, nr
    rachunku, ale data to 00/00/10 czas 12:37:47
    na slipie nie ma kwoty, jest komunikat "transakcja nieudana"

    poza tym autoryzacja zwykle trwa znacznie dłużej niż innych kart. No i
    w przypadku nieudanej transakcji zawszę wyjmuję druga kartę (citi) i
    transakcja przechodzi błyskawicznie i bez problemu

    jakieś pomysły?
    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl

  • 2. Data: 2010-02-16 22:22:48
    Temat: Re: problem z mastercardem chipowym mBanku
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-16 17:06, plusz wrote:
> [...]
    > w przypadku nieudanej transakcji zawszę wyjmuję druga kartę (citi) i
    > transakcja przechodzi błyskawicznie i bez problemu

    Może chip jest uszkodzony ?

    witrak()

  • 3. Data: 2010-02-16 23:39:20
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    plusz pisze:
> [...]
    > w przypadku nieudanej transakcji zawszę wyjmuję druga kartę (citi) i
    > transakcja przechodzi błyskawicznie i bez problemu

    Powiem tyle, że moja działa w 100% dobrze- i gdyby to miał być jakiś
    bardziej zorganizowany problem, to już na forum mbanku dawno by huczało.
    Zamów po prostu może duplikat- o ile masz KK (zwykłą) to będzie płatne,
    ale ponoć jeśli uargumentujesz, że zamawiasz bo karta nie działa, to
    dają za darmo.

    --
    Michał

  • 4. Data: 2010-02-17 13:52:54
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 17 Lut, 00:39, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:
> [...]
    > Zamów po prostu może duplikat- o ile masz KK (zwykłą) to będzie płatne,
    > ale ponoć jeśli uargumentujesz, że zamawiasz bo karta nie działa, to

    problem w tym, ze żona też miała takie dziwne odmowy
    poobserwuję jeszcze i zobaczę czy będzie się powtarzać

    --
    plusz

  • 5. Data: 2010-02-17 14:30:33
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "plusz"
    .googlegroups.com

    > problem w tym, ze żona też miała takie dziwne odmowy
    > poobserwuję jeszcze i zobaczę czy będzie się powtarzać

    To tylko luźne przypuszczenie, ale kto wie czy mBank nie zaserwował swoim
    klientom powtórki z rozrywki.
    Pamiętam, że kiedy wchodziły pierwsze hybrydki do oferty wśród delfinów była
    jakaś partia, którą nie dało się płacić w niektórych terminalach -
    sprzedawca/klient otrzymywał komunikat, że nie można przeprowadzić
    transakcji. Wymiana karty pomagała. Może z MC jest podobnie?