  • 1. Data: 2002-01-21 07:17:47
    Temat: Wylaczenie systemu sez@m w BPH PBK
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Jest poniedzialek, 21.01.2002, godzina 08.14. Po weekendzie bez dostepu do
    banku wchodze na strone www bph pbk i widze:

    System Sez@m

    Serwis nieczynny.
    Przepraszamy

    Przewidywany czas wlaczenia
    20 stycznia 2002r. godz: 24:00

    Wyglada na to, ze BPH powinno sobie zostawic jeden zegarek z promocji, chyba
    rozdali wszystkie ktore mieli.

    MichalL

  • 2. Data: 2002-01-21 08:05:58
    Temat: Re: Wylaczenie systemu sez@m w BPH PBK
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalL"
    > Jest poniedzialek, 21.01.2002, godzina 08.14. Po weekendzie bez dostepu
    do
    > banku wchodze na strone www bph pbk i widze:

    o 8:50 wszedłęm bez problemu co wiecej, wczoraj ok. 18 robilem przelew z
    datą na dziś bo zapomnialem ze maja miec wylaczenie i tez bylo OK.
    Z ta poprawnoscia nie do konca jest OK - bo przelew mial zejsc dzis
    rano pierwsza sesja a kwota na rachunku nietknieta i sladu po tym ze jakis
    przelew oczekuje na wyslanie tez nie ma (jest tylko LOG z korego widac ze
    byla taka dyspozycja)
    Tak wiec nadal zaufania do sezama nie mam i juz chyba nie zdaze nabrac bo
    to testowanie go staje sie nudne
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-21 08:41:59
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    9:40 w dalszym ciągu bez możliwości uzywania Sez@ma.
    Skąd informacja, że wczoraj i dziś wszystko jest OK ?

    Z.K.

  • 4. Data: 2002-01-21 08:58:05
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Skąd informacja, że wczoraj i dziś wszystko jest OK ?

    Z autopsji: dzisiaj o godz 9:50 wejście bez problemu.
    Może pobiera Ci stronę z cache'a?

    Jacek

  • 5. Data: 2002-01-21 09:00:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża"
    > 9:40 w dalszym ciągu bez możliwości uzywania Sez@ma.
    > Skąd informacja, że wczoraj i dziś wszystko jest OK ?

    stad ze uzywalem sezama przed 9:00 i wczoraj tez
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-21 10:53:10
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    dziala od wczorajszego popoludnia, tyle ze na stronie
    e-banku.bph.pl do dzis jest info ze wlacza o 24 w niedziele :)
    ale widze ze ze strony e-bank.bphpbk.pl zrobili od razu przekierowanie
    na strone logowania

    ciekawe czy cos poprawili z bzdurna data salda, jeszcze wczoraj kolo
    18 mialem saldo na godzine 23.59 :)

  • 7. Data: 2002-01-21 11:24:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin"
    > ale widze ze ze strony e-bank.bphpbk.pl zrobili od razu przekierowanie
    > na strone logowania
    >
    > ciekawe czy cos poprawili z bzdurna data salda, jeszcze wczoraj kolo
    > 18 mialem saldo na godzine 23.59 :)

    Jak nie bylo przetwarzania to tak im zostalo
    sprawdzilem przed chwila jeszcze raz i jest zmiana:PLN 2002-01-21 12:14

    Przelew zadysponowany wczoraj na dzis sie wykonal wreszcie
    - do kitu jest to, ze przez pol dnia wyglada jak bym go nie zrobil
    ciekawe ze jak po paru minutach wrocilem na strone "moje finanse"
    to data salda biezacego przesunela sie tez o 2 minuty ;-)))

    UWAGA - jeszcze lepsza ciekawostka - wywolalem ta strone jeszcze raz
    i znowu widze saldo stare i godzinę 8:29 - a juz wydawalo sie ze jest OK
    CO TOM SIE DZIEJE ????
    *** blad ***