  • 1. Data: 2002-04-15 12:23:42
    Temat: Wygralem!!! 1504 zl jest moje!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello pl-biznes-banki,

    Wlasnie zadzwonil do mnie pewien bardzo mily pan z MultiBanku
    informujac, ze wygralem 1504 zl w konkursie Bankiera przyznajac
    jednoczesnie, ze to oni sa tym tajemniczym organizatorem konkursu.
    Wlasnie przygotowuja komunikat na strone, w ktorej zamieszcza liste
    wszystkich zwyciezcow. Mam nadzieje ze zobacze tam pare znajomych
    (tzn. waszych :)) nazwisk.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-15 12:38:29
    Temat: Re: Wygralem!!! 1504 zl jest moje!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Wlasnie przygotowuja komunikat na strone, w ktorej zamieszcza liste
    > wszystkich zwyciezcow. Mam nadzieje ze zobacze tam pare znajomych

    GRATULACJE!!! :)

  • 3. Data: 2002-04-15 12:39:52
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Uzytkownik "Konlin" napisal w wiadomosci ...
    | Wlasnie zadzwonil do mnie pewien bardzo mily pan z MultiBanku
    | informujac, ze wygralem 1504 zl w konkursie Bankiera
    Szczesciarz :-)))

    | Wlasnie przygotowuja komunikat na strone,
    U mnie TA strona chwilowo niedostepna :-(

    | Mam nadzieje ze zobacze tam pare znajomych
    Tez mam taka nadzieje, glownie, ze zobacze swoje nazwisko ;-)

    pzdr

    KOomX

  • 4. Data: 2002-04-15 12:57:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Uzytkownik "Konlin" <
> [...]
    > Wlasnie przygotowuja komunikat na strone, w ktorej zamieszcza liste
    > wszystkich zwyciezcow. Mam nadzieje ze zobacze tam pare znajomych

    A ja jak zwykle nei mamszczesci aw wygrywaniu kasy .... Ale Tobie gratuluje
    serdecznie - a w komunikacie bedzie podana tozsamosc Sponsora ? :-)))

  • 5. Data: 2002-04-15 12:59:55
    Temat: Re[2]: Wygralem!!! 1504 zl jest moje!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello KOmiX,

    K> Szczesciarz :-)))

    Ehh tam, od razu szczesciarz... Czwarta wygrana w zyciu z czego 2 w
    ciagu tygodnia. To ja sie rozlaczam i ide w Lotto grac :))

    K> U mnie TA strona chwilowo niedostepna :-(

    Ja niestety tez nie wiem gdzie tego szukac, na glownej nic nie ma. Ale
    moze jeszcze nie powiesili.

    K> Tez mam taka nadzieje, glownie, ze zobacze swoje nazwisko ;-)

    Zycze tego szczerze tobie i wszystkim bankowym maniakom :)
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...pl

  • 6. Data: 2002-04-15 13:01:36
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A ja jak zwykle nei mamszczesci aw wygrywaniu kasy .... Ale Tobie
    gratuluje
    > serdecznie - a w komunikacie bedzie podana tozsamosc Sponsora ? :-)))

    Nie martw się -pewnie masz szczęście w miłości...
    Pozdrawiam Wall

  • 7. Data: 2002-04-15 13:05:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie martw się -pewnie masz szczęście w miłości...
    > Pozdrawiam Wall

    No przeciez sie reklamowala, ze ,mloda, ladna, niezalezna.
    Pewnie Kasie to Soma, Muza, Organza mozna spotkac ;))) hi hi (jak z Wawy ;)

  • 8. Data: 2002-04-15 13:11:19
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>

    > No przeciez sie reklamowala, ze ,mloda, ladna, niezalezna.
    > Pewnie Kasie to Soma, Muza, Organza mozna spotkac ;))) hi hi (jak z Wawy
    ;)

    W-wy, z W-wy, ale co ma do tego Soma, Muza i Organza ?

  • 9. Data: 2002-04-15 17:36:51
    Temat: Re: Re[2]: Wygralem!!! 1504 zl jest moje!
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Ehh tam, od razu szczesciarz... Czwarta wygrana w zyciu z czego 2 w
    > ciagu tygodnia. To ja sie rozlaczam i ide w Lotto grac :))

    Do 3 razy sztuka ???
    Juz byly 3 razy ???
    Podatek od zludzen idziesz zaplacic ????

  • 10. Data: 2002-04-15 17:38:15
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > W-wy, z W-wy, ale co ma do tego Soma, Muza i Organza ?

    A może to było obraźliwe ?????