  • 1. Data: 2014-10-13 14:43:30
    Temat: Ciekawostka ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Tylko jak to sie będzie "ładowac" ? :)

    Chyba bym wolał np. dowód osobisty z chipem który bank mógłby "podpiąć" pod
    wybrane konto
    tylko problem by był wiekszy gdyby np. bankomat go pożarł - LOL

    http://gadzetomania.pl/1973,gruby-portfel-przestanie
    -byc-problemem-plastc-wszystkie-nasze-karty-w-jednej

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-10-13 14:54:29
    Temat: Re: Ciekawostka ?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 13.10.2014 o 14:43, Waldek pisze:
> [...]
    >
    > http://gadzetomania.pl/1973,gruby-portfel-przestanie
    -byc-problemem-plastc-wszystkie-nasze-karty-w-jednej

    Trochę to kosztuje, więc będzie chyba raczej taką egzotyką niż realnym
    zagrożeniem dla producentów plastików.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-10-14 20:48:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1ghdf$7mt$...@n...news.atman.pl

    > http://gadzetomania.pl/1973,gruby-portfel-przestanie
    -byc-problemem-plastc-wszystkie-nasze-karty-w-jednej

    Wygoda jednak kosztuje. Za Plastc trzeba zapłacić 155 dolarów. Premiera w
    przyszłym roku.

    Zapisy na społecznych listach kolejkowych już rozpoczęte. ;)
    Do południa zarejestrowano ponad 3 miliony chętnych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-10-14 22:51:42
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 13/10/2014 14:43, Waldek wrote:

    > Chyba bym wolał np. dowód osobisty z chipem który bank mógłby "podpiąć"
    > pod wybrane konto
    > tylko problem by był wiekszy gdyby np. bankomat go pożarł - LOL

    Może już czas na bankomaty zbliżeniowe? Czemu służy całe te pożeranie
    kart? Albo jest aktywna i działa, albo zablokowana, pusta, martwa i
    można ją nosić tylko dla ozdoby czy skrobania szyb. Z bankomatem ani
    terminalem "nie pogada". Nawet teraz, nie lepsza byłaby jakaś ścieżka
    nadawania nowego PIN zamiast "pożerania" i wydawania nowej?

    Jedna karta w portfelu? To na ch... portfel?

  • 5. Data: 2014-10-15 02:14:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 543d8ce0$0$12627$6...@n...neostrada.pl

    > Może już czas na bankomaty zbliżeniowe? Czemu służy całe te pożeranie kart?

    BZWBKKBSg daje bez kart. Ale nie jest to wygodne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-10-15 16:01:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 22:51:42 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > Mo�e ju� czas na bankomaty zbli�eniowe?

    Ot to.
    A tak na marginesie- w lokalnej biedronce stoi bankomat sieci Planet Cash czy jakoś
    tak i jest na nim coś podobnego do czytnika linii papilarnych. Na razie myślę że
    tylko jest a nie dziła ale może w tym kierunku to pójdzie

  • 7. Data: 2014-10-18 11:49:40
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 15/10/2014 16:01, Kris wrote:

> [...]
    tak i jest na nim coś podobnego do czytnika linii papilarnych. Na razie myślę że
    tylko jest a nie dziła ale może w tym kierunku to pójdzie

    Znam to z bankomatu BPS, nie korzystałem, nie jestem klientem. Ale
    czytnik jest zamiast PIN-u dla własnych klientów, a nie zamiast karty.
    Chociaż mogłoby to pójść i w tym kierunku.

  • 8. Data: 2014-10-18 12:05:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.10.2014 o 11:49, mx pisze:

    > Znam to z bankomatu BPS, nie korzystałem, nie jestem klientem. Ale
    > czytnik jest zamiast PIN-u dla własnych klientów, a nie zamiast karty.
    > Chociaż mogłoby to pójść i w tym kierunku.

    W BPSie to chyba mozna zasilek w bankomacie wyplacic palcem, cos mi sie
    tak kolacze po glowie ;)

  • 9. Data: 2014-10-18 16:57:06
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-10-13 o 14:43, Waldek pisze:
> [...]
    >
    > http://gadzetomania.pl/1973,gruby-portfel-przestanie
    -byc-problemem-plastc-wszystkie-nasze-karty-w-jednej

    nie dość, że telefony wytrzymują teraz dobę, to teraz jeszcze karta
    płatnicza mi się będzie wyładowywać... ehh...

    zastanawiam się jeszcze, co jeżeli podam komuś kartę, on ją wsunie w
    czytnik i przez przypadek przesunie palcem po czujniku i coś zmieni?

    Sierp

  • 10. Data: 2014-10-18 18:12:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sierp" m1tv3n$iqu$...@e...sierp.net

    > nie dość, że telefony wytrzymują teraz dobę, to teraz jeszcze
    > karta płatnicza mi się będzie wyładowywać... ehh...

    Są już takie, które ładują się z energii śmieciowej.
    Od dawna są takie, które można ładować bezprzewodowo,
    w tym i energią słoneczną.

    > zastanawiam się jeszcze, co jeżeli podam komuś kartę, on ją wsunie w czytnik i
    przez przypadek przesunie palcem po czujniku i coś
    > zmieni?

    Albo zablokuje dostęp?
    Dla mnie wygodniej pobrać makulaturę ze ściany
    za pomocą karty -- niż za pomocą telefonu i aplikacji BZWBKKBSg.

    Na pewno wolę płacenie kartą niż makulaturą czy złomem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'