  • 1. Data: 2004-01-11 21:23:37
    Temat: Wpływ inwestycji zagr. na prywatyzację
    Od: "Krysa" <k...@o...pl>

    Witam

    Szukam materiałów nt. wpływu inwestycji zagranicznych na prywatyzację
    sektora bankowego lub innych w
    Polsce. Jak inwestycje zagraniczne oddziałuja na rynek na nasza gospodarke.

    Jeśli ktoś zna jakiś adres, gdzie w internecie mozna znaleźć coś konkretnego
    to będę
    wdzięczny.
    To co znalazłem do tej pory to marne ochłapy.

    Dziekuję
    Krysa

  • 2. Data: 2004-01-11 21:30:38
    Temat: Re: Wpływ inwestycji zagr. na prywatyzację
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krysa <k...@o...pl> wrote:
    > To co znalazłem do tej pory to marne ochłapy.

    Juz Ci odpowiadalem - jak widac szukasz gotowcow...

    Siegnalem reka po ksiazke, ktora lezala na szczycie papierowej gory i tak
    sobie mysle, ze znajdziesz cos tutaj:
    Z. Dobosiewicz, "Bankowosc" PWE, Warszawa 2003

  • 3. Data: 2004-01-11 21:36:18
    Od: "Krysa" <k...@o...pl>

    napisał w wiadomości

    > Juz Ci odpowiadalem - jak widac szukasz gotowcow...
    >
    > Siegnalem reka po ksiazke, ktora lezala na szczycie papierowej gory i tak
    > sobie mysle, ze znajdziesz cos tutaj:
    > Z. Dobosiewicz, "Bankowosc" PWE, Warszawa 2003

    Dzięki
    ale ja szukałem czegoś w internecie. musze to zrobić teraz.

    P.S. Widzę, że dość aktywnie śledzisz grupy ;)