  • 1. Data: 2004-01-11 20:54:39
    Temat: Brak ksiegi wieczystej na dana nieruchomosc.
    Od: "GrzesiekR" <g...@i...pl>

    Czy jesli dana spoldzielnia nie posiada ksiegi wieczystej na jakis budynek,
    np: blok mieszkalny czy mozna ustanowic hipoteke pod kupowane mieszkanie w tym
    bloku?
    Z gory dziekuje. Grzesiek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-01-11 21:11:39
    Temat: Re: Brak ksiegi wieczystej na dana nieruchomosc.
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    GrzesiekR napisal/a:
    > Czy jesli dana spoldzielnia nie posiada ksiegi wieczystej na jakis
    > budynek, np: blok mieszkalny czy mozna ustanowic hipoteke pod
    > kupowane mieszkanie w tym bloku?

    tak, chociaż nie każdy bank będzie się chciał w to bawić (np. Lukas odrzuca
    z góry takie sytuacje)
    Powinieneś chyba mieć pismo ze spółdzielni, że KW na grunty zostanie
    założona do dnia .... (ja miałem i kredyt dostałem, chociaż z pewnym
    poślizgiem w porównaniu z deklaracjami)
    Banki, które akceptują taką sytuację - np. PKO BP, BPHPBK, GEBM.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy