  • 1. Data: 2004-01-11 22:53:40
    Temat: Kredyt hipoteczny bez zakładanie księgi wieczystej
    Od: "Grzesiek" <g...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Chcę zaciagnąć kredyt hipoteczny na zakup mieszkania. Mieszkanie nie posiada
    założonej księgi wieczystej. Ponieważ jej założenie wiąże się z dość dużymi
    kosztami chcę tego uniknąć. Posiadam domek jednorodzinny z założoną już KW.
    Jaki bank udzieli mi kredytu nie wymagającego zakładania KW na kupowane
    mieszkanie a obciąży hipotekę domku? Wiem że taka możliwość istnieje w
    Lukasie.
    Gdzie jeszcze?
    Z infolini Kredyt Banku wiem że coś takiego nie jest możliwe.
    Ważna jest dla mnie także możliwość w miare małokosztownej wcześniejszej
    spłaty całości badź części zadłużenia.
    Kredyt około 90.000 na 10 lat.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-01-12 07:27:29
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesiek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z infolini Kredyt Banku wiem że coś takiego nie jest możliwe.
    > Ważna jest dla mnie także możliwość w miare małokosztownej wcześniejszej

    Jezeli nie pominales jakiejs istotnej informacji (np. faktu, ze domek juz
    jest obciazony hipoteka, lub nie jestes jedynym wlascicielem itp.) , to
    (jako ze wlasnie jestem na biezaco), kilka informacji:
    0. to co proponujesz nie powinno stanowic dla banku problemu;
    1. sugeruje pofatygowac sie do oddzialow banku, lub poprosic na infolinii o
    telefony bezposrednio do doradcow kredytowych, infolinie to niestety
    podstawowa, a czesto niezbyt profesjonalna obsluga - na dodatek do
    wszystkiego, natomiast doradca to juz jednak specjalista;
    2. nie wiem dlaczego KB nie pozwala na takie rozwiazanie, ktore chcesz
    zastosowac - polecam poczytac ich regulamin i ewentualnie skorzystac z
    punktu 1.;
    3. banki umozliwiajace w miare tania splate kredytu to mbank (nie polecam) i
    multibank (polecam) - nie wiem czy jeszcze ktorys pozwala na dowolna w
    czasie i kwotach splate kredytow - lub ewentualnie PKO - chyba najtanszy
    obecnie (pierwsze 2 lata 5,55% a potem mozna zawsze wynegocjowac w miare
    rozsadny procent).

    To tyle, mam nadzieje, ze odrobine moglem pomoc.

    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk