  • 1. Data: 2004-01-11 19:50:50
    Temat: czy mozna w polsce sprzedac dinary irackie ?
    Od: "netcomp" <n...@g...pl>

    czy jakis bank prowadzi skup tej waluty?

  • 2. Data: 2004-01-11 20:06:01
    Temat: Re: czy mozna w polsce sprzedac dinary irackie ?
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "netcomp" <n...@g...pl> wrote:

    > czy jakis bank prowadzi skup tej waluty?

    Kolega wrócił z "misji stabilizacyjnej"??? ;))

    --
    Though I seek thy hell
    you close the gate before me

  • 3. Data: 2004-01-11 20:08:49
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    netcomp <n...@g...pl> wrote:
    > czy jakis bank prowadzi skup tej waluty?

    Zapomnij :-(
    Obsługa takich transakcji byłaby droższa, niż zysk wypracowany na nich.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 4. Data: 2004-01-11 20:47:41
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "netcomp" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy jakis bank prowadzi skup tej waluty?

    Ja bym predzej probowal na Allegro. ;)

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu