  • 1. Data: 2007-04-02 21:15:48
    Temat: Wniosek o obniżenie rat kredytu hip PKO SA
    Od: Krzysztof Kozak <k...@o...pl>

    Witam serdecznie. Chcialbym sie zapytac, czy ktos skladal moze wniosek o
    obnizenie oprocentowania kredytu hip, jesli tak to bardzo prosilbym o
    wzor:) Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2007-04-02 22:18:01
    Temat: Re: Wniosek o obniżenie rat kredytu hip PKO SA
    Od: zbig <z...@p...com>

    Krzysztof Kozak wrote:
    > Witam serdecznie. Chcialbym sie zapytac, czy ktos skladal moze wniosek o
    > obnizenie oprocentowania kredytu hip, jesli tak to bardzo prosilbym o
    > wzor:) Z gory dziekuje.

    a co to, jakieś wzory są potrzebne, zdrowy rozsądek nie wystarczy?

    "Proszę o obniżenie marży z N punktów na N*0.5 punktów, co obecnie jest
    już ofertą przeciętną i łatwo dostępną dla mnie na rynku kredytó
    hipotecznych (Millennium, BPH [przykłady!-sam musisz znaleźć konkrety]).
    Rozważam przeniesienie kredytu hipotecznego do innego banku, jeżeli moja
    prośba zostanie przez Państwa zignorowana"

    no i oczywiście musisz znaleźć naprawdę lepszą ofertę i być gotowy aby z
    niej skorzystać, bo jeżeli nie znajdziesz nic tańszego, ew. koszty
    przeniesienia będą większe niż oszczędności na marży, to osoba która
    Twój wniosek rozpratruje o tym wie doskonale i odpowie, że nie widzi
    możliwości.