  • 1. Data: 2006-06-16 12:32:32
    Temat: Wlasne Centrum Autoryzacji Kart - jakie banki?
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    Cześć.

    Po wprowadzeniu płatnych przelewów internetowych przez PEKAO S.A. szukam
    jakiegoś marmurowego banku, który posiada własne Centrum Autoryzacji Kart.

    Znacie jakieś takie banki? PEKAO S.A. chyba nie jest jedyne?

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    ***
    foo: a sample name for absolutely anything

  • 2. Data: 2006-06-16 13:29:44
    Temat: Re: Wlasne Centrum Autoryzacji Kart - jakie banki?
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    Użytkownik "Marek Szapajko" <f...@t...pbz> napisał w wiadomości
    > Cześć.
    >
    > Po wprowadzeniu płatnych przelewów internetowych przez PEKAO S.A. szukam
    > jakiegoś marmurowego banku, który posiada własne Centrum Autoryzacji Kart.

    VW bank polecam
    Najszybsze systemy autoryzacji (zg niezależnych źródeł)

    Kasia

  • 3. Data: 2006-06-16 14:01:12
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "Marek Szapajko" wrote

    > Po wprowadzeniu płatnych przelewów internetowych przez PEKAO S.A. szukam
    > jakiegoś marmurowego banku, który posiada własne Centrum Autoryzacji Kart.
    >
    > Znacie jakieś takie banki? PEKAO S.A. chyba nie jest jedyne?

    z banków znam PEKAO SA, BZWBK, CitiBank
    być może sa juz nowsze
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-06-16 19:17:55
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marek Szapajko wrote:
> [...]
    > Autoryzacji Kart.
    >
    > Znacie jakieś takie banki? PEKAO S.A. chyba nie jest jedyne?

    MultiBank, mBank, Inteligo (euronet), fortis (euronet), pkobp i pewnie
    jeszcze parę innych....

  • 5. Data: 2006-06-16 19:56:47
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > z banków znam PEKAO SA, BZWBK, CitiBank
    > być może sa juz nowsze

    Citi juz nie ma CA, sprzedali je

  • 6. Data: 2006-06-17 07:52:47
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    mm napisał(a):

    > MultiBank, mBank, Inteligo (euronet), fortis (euronet), pkobp i pewnie
    > jeszcze parę innych....

    Chyba nie rozumiesz pytania. I w ogóle nie wiem co Ty wypisałeś. ;) Bo
    nawet to mija się z prawdą jeżeli chodzi o bezpłatne bankomaty. ;)

    Przemek

  • 7. Data: 2006-06-17 08:54:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > Chyba nie rozumiesz pytania. I w ogóle nie wiem co Ty wypisałeś. ;) Bo

    Proszę więc o objaśnienie pytania. Bo odpowiedziałbym dokładnie tak samo.

    > nawet to mija się z prawdą jeżeli chodzi o bezpłatne bankomaty. ;)

    Ale tu nikt nie pisze o bankomatach.

  • 8. Data: 2006-06-17 09:49:28
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Przemek wrote:
    > Chyba nie rozumiesz pytania. I w ogóle nie wiem co Ty wypisałeś. ;) Bo
    > nawet to mija się z prawdą jeżeli chodzi o bezpłatne bankomaty. ;)

    Z tego co widzę, to Ty nie rozumiesz.
    Samodzielne rozliczanie kart, a CA (np. Polcard) to zupełnie coś innego.
    Banki same obsługują karty (np. mBank, Citi) lub zlecają to zewnętrznym
    podmiotom (np. karty fortisa, inteligo - obsługuje euronet). Kiedyś obsługę
    kart mBanku/MultiBanku prowadził PolCard, a teraz bank robi to samodzielnie
    (dodali moduł kart do altamiry).

  • 9. Data: 2006-06-17 10:42:59
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Proszę więc o objaśnienie pytania. Bo odpowiedziałbym dokładnie tak samo.

    > Ale tu nikt nie pisze o bankomatach.
    ok, sorry pomyłka moja :) Nie wiem czemu pomyliłem to z akceptantem.
    Jeszcze raz sorry :)
    Przemek

  • 10. Data: 2006-06-17 12:41:07
    Od: k...@g...com

    > Po wprowadzeniu płatnych przelewów internetowych przez PEKAO S.A. szukam
    > jakiegoś marmurowego banku, który posiada własne Centrum Autoryzacji Kart.
    >
    > Znacie jakieś takie banki? PEKAO S.A. chyba nie jest jedyne?

    Ja zadamy Ci pytanie, bo czegos tu nie rozumiem:

    co ma wspolnego wprowadzenie oplat za przelewy w Pekao z wlasnym centrum
    autoryzacji kart ??

    Prosze o odpowiedz.