  • 11. Data: 2013-03-16 23:18:52
    Temat: Re: Wiara SyneCka w niską pensję...
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 16.03.2013 o 13:51 osa <w...@p...fm> pisze:

    > Taka pani co udaje statuę wolności chętnie przyjmuje płatności kartą
    > przez internet... i we wrześniu za OC Sync oddał 5%.

    a może wiesz, bądź ktoś z grupowiczów, jak wygląda kwestia przechodzenia
    od jednego ubezpieczyciela do drugiego, tj. co z wypowiedzeniem umowy u
    starego ubezpieczyciela? czy to jest robione teraz jakoś z automatu po
    zawarciu OC u nowego ubezpieczyciela?
    mam OC w PZU, ale być może skusiłbym się na ofertę ze "statuą wolności" i
    zwrotem z Synca, jeśli dałoby się wszystko załatwić przez internet.

    [sas]

  • 12. Data: 2013-03-17 00:35:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sas" op.wt179qubcgeagj@ter

[...]

    IMO teraz nie ma ciągłości -- umowa kończy się i tyle.
    Nie zawrzesz na czas kolejnej -- nie masz OC. Nie ma
    też czegoś takiego jak podwójne OC.

    Tyle mi pozostało po czytaniach [mszalnych?...] różnych
    [wielkich] postów w ostatnich [albo ostatecznych?...] czasach...

    [Boże -- jakież to życie księdza jest trudne...
    za chwile okaże się, że piszę na złą grupę...
    a później okaże się, że nie jestem expertem od
    Templariuszy -- zakonników aż tak ubogich, że na
    dwóch wojowników przypadał tylko jeden koń...
    a przecież (wzorem księży profesorów) oglądam
    film o Templariuszach, aby zabłysnąć wiedzą

    http://www.youtube.com/watch?v=k_QYKqmdLkw

    o tym zakonie...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-03-17 08:38:03
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 17.03.2013 o 00:35 Eneuel Leszek Ciszewski

> [...]
    >
    > IMO teraz nie ma ciągłości -- umowa kończy się i tyle.
    > Nie zawrzesz na czas kolejnej -- nie masz OC. Nie ma

    ok, dziękuję za inf.
    [sas]

  • 14. Data: 2013-03-17 08:58:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-17 08:38, sas pisze:
    > W dniu 17.03.2013 o 00:35 Eneuel Leszek Ciszewski

    > ok, dziękuję za inf.

    Tyle że to nieprawda - umowa jest automatycznie przedłużana, tylko że
    łatwiej ją wypowiedzieć.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-03-17 09:43:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.03.2013 08:38, sas pisze:

    > ok, dziękuję za inf.
    > [sas]

    Nie sluchaj tych bredni! OC sie automatycznie przedluza, musisz
    wypowiedziec stara umowe najpozniej dzien przed jej koncem.

  • 16. Data: 2013-03-17 09:49:15
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 17.03.2013 o 08:38 sas <n...@e...com> pisze:

    Liwiusz, Neoniusz, macie rację: http://wypowiedzenieumowyoc.pl/pzu/ -
    dzięki za wskazówki.
    Da się to załatwić przez internet (punkt b).

    [sas]