eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWeryfikacja adresu przy płatności on-line kartą. › Weryfikacja adresu przy płatności on-line kartą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: " 666" <...@...6>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Weryfikacja adresu przy płatności on-line kartą.
    Date: Sat, 27 Dec 2014 21:22:15 +0100
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <m7n4d9$vsg$1@news.supermedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.230.50
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.supermedia.pl 1419711721 32656 212.180.230.50 (27 Dec 2014 20:22:01
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Dec 2014 20:22:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:608336
    [ ukryj nagłówki ]

    Na którym poziomie odbywa się ewentualna weryfikacja adresu posiadacza karty z
    adresem wysyłki:
    * w systemie banku wydającego kartę?
    * w systemie Visa/MC?
    * w systemie 3d Secure?
    * w systemie transakcyjnym sprzedawcy (sklepu)?
    Próbuję kupić jakiś drobiazg w sklepie kanadyjskim (wysyłają tylko do Kanady, ale to
    średnie piwo, tyle że nie da się wpisać
    niekanadyjskiego adresu w "billing address", no chyba żeby oszukiwać rozwijane menu),
    no tragedia, parę kart odrzuciło (1.
    niezgodność adresu, 2. nie_wiadomo_dlaczego 3. komunikaty 3dS system chwilowo
    niedostępny), przez inną przeglądarkę jedną wreszcie
    łyknęło (uff, jest autoryzacja i blokada, uff), ale z kolei na stronie "podsumowanie
    transakcji" (sklepu) wyskoczył komunikat o
    niezgodności adresu, wrrrrr, dezinfolinia banku oczywiście nie wie, a "przypuszcza"
    (chyba bezrobotnych filozofów na dezinfolinii
    zatrudniają), że bank jako bank adresów nie weryfikuje, co chyba zresztą jest prawdą
    bo latami przechodziło, podejrzewam sklep (też
    mają wolne do poniedziałku, więc automat te czerwone komunikaty wysyła), ale skąd
    sklep to bierze (adres posiadacza karty)?
    A może tylko kraj wysyłki weryfikują?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1