  • 1. Data: 2004-09-16 13:55:58
    Temat: Waluta rozliczania karty kredyt. Multi i Citi
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Hej,
    Wybieram sie na wakacje. Nie wiecie w jakiej walucie rozliczane są karty
    kredytowe Visa Clasic Multibanku i Citibanku?

    Pzdr,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-09-16 14:16:44
    Temat: Re: Waluta rozliczania karty kredyt. Multi i Citi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:
    > Hej,
    > Wybieram sie na wakacje. Nie wiecie w jakiej walucie rozliczane są
    > karty kredytowe Visa Clasic Multibanku i Citibanku?

    Visa MultiBanku - w Euro (bardzo dobre przeliczniki www.brebank.pl)
    Visa Citka w dolarach

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-16 15:51:44
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Visa MultiBanku - w Euro (bardzo dobre przeliczniki www.brebank.pl)

    No niestety nie takie dobre dla walut "bardziej wymienialnych".

    Z moich doswiadczen:

    dobre kursy: CZK, SKK
    takie se: DKK, SKK, EUR
    kiepskie: NOK, GBP

    Srednio rozliczyli mi transakcje z tegorocznego wyjazdu do UK
    6,75-6,80 kiedy w kantorze przed wyjazdem kupilem po 6,65.

    W zeszlym roku NOK po 0,55 kiedy w kantorze byly po 0,53.
    Euro tez bez rewelacji jak na karte rozliczana w Euro.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2004-09-16 15:55:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wilczek <w...@k...pl> wrote:
    > Euro tez bez rewelacji jak na karte rozliczana w Euro.

    Z ciekawosci gdzie masz lepsze - bo bede jechal zachwile do Wloch? :)

  • 5. Data: 2004-09-17 08:05:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Z ciekawosci gdzie masz lepsze - bo bede jechal zachwile do Wloch? :)

    to porównaj np z jakąś kartą Maestro ING
    To sie nawet powinno dac zrobic bez wyplat z bankomatow bo pamietam,
    ze zastosowali dokladnie kurs widoczny na stronie inetrnetowej
    Dzis jest 4,4075 w Multibanku i 4,4269 w ING a więc Multi lepsze
    o ile nie pobierają jakiejs dodatkowej prowizji
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-09-17 08:12:44
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    blad wrote:

    > Dzis jest 4,4075 w Multibanku i 4,4269 w ING a więc Multi lepsze
    > o ile nie pobierają jakiejs dodatkowej prowizji

    Nie pobieraja jesli transakcja jest w _euro_. Kurs jest taki jak na www. Mówie o
    multi.

    --
    Witek

  • 7. Data: 2004-09-17 08:58:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    mm wrote:

    > Nie pobieraja jesli transakcja jest w _euro_. Kurs jest taki jak na
    > www. Mówie o multi.

    to samo jest w ING - sprawdzone doswiadczalnie,
    z czego wychodzi ze multi jest korzystniejsze
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-09-23 19:39:04
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > Visa MultiBanku - w Euro (bardzo dobre przeliczniki www.brebank.pl)