  • Data: 2017-05-31 10:59:44
    Temat: Wakacje z kartą ? :)
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że pomału zbliża się okres wyjazdów wakacyjnych
    poświęciłem chwile czasu na sprawdzenie jaka karta
    będzie dla mnie w miarę tania np. w Chorwacji

    I wyszło na to, że najkorzystniej (dla mnie) będzie operować
    Debetówką Visy z Eurobanku :)
    Koszt 1 HRK np. przy wypłacie z bankomatu to ~0,57 zl
    - Kurs kantorowy ~0,60 - 0,62 zł (na dziś)
    Z tegoż samego banku, ale karta debetowa MC
    to już ok. 20zł drożej na każde 1000 kun

    o innych to nawet nie warto wspominać
    2% przewalutowanie + 3% wypłata z bankomatu
    + kurs sprzedaży np. PKOBP (~4,28)