  • Data: 2017-05-31 14:01:45
    Temat: Re: Wakacje z kartą ? :)
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-31 o 13:00, r...@k...pl pisze:

    > Nie może tak samo, skoro masz 1% prowizji.

    Podałem pierwotnie kwotę w zaokrągleniu 0,57 kuny za złotego
    (to już z moją prowizją 1% )

    Results
    Currencies fluctuate every day. The rate shown applies to transactions
    processed by Visa Europe on 31 May 2017 with a currency conversion fee
    of 1.00%
    100.00 Croatian Kuna = 57.48 Polish Zloty
    * * * * *
    1 Croatian Kuna = 0.5747914844 Polish Zloty

    No ale jeżeli Getin łupi dodatkowo 4,5% - to fakt - NIE TAK SAMO ;)
    - na szczęście to nie mój problem