    From: "Mr.Jack" <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: WSZYSTKIE BANKI TO GOWNO... :/ [dlugie]
    Date: Thu, 27 Nov 2003 14:12:02 +0100

    Wkurzylem sie. Obdzwonilem kilkanascie bankow. W wiekszosci z nich pracuja
    niekompetentni ludzie - nie wiedza gdzie przelaczac, jak i po co. Panuje
    dezinformacja - infolinie mowia jedno, oddzialy drugie. Chcialem prosty
    kredyt - 2500 zl. Okazuje sie, ze czlowiek zarabiajacy 2000 netto ma 0%
    szans na uzyskanie nawet tak smiesznej kwoty. Taki BISE zada nawet 2 (!!!!!)
    poreczycieli. Polowa bankow zada przynajmniej jednego poreczyciela, niektore
    w ogole nie widza zdolnosci kredytowej (2000 netto , zero wydatkow, kat. D).
    Terminy rozpatrzenia wnioskow sa horendalne - 2 tygodnie to GRUBA przesada
    na przeczytanie paru dokumentow i zadzwonienie do pracodawcy.

    Volkswagen Bank - obiecali kredyt w ciagu 2 dni. W oddziale warszawskim
    panie łaske mi robily przynoszac wniosek. Po 4 dniach bez odzewu sam
    musialem sie przypomniec. 5 dnia pani stwierdzila, ze dzwonila na zupelnie
    inny numer niz podalem na formularzu (sprawdzala na 913, a firma ma tel. w
    Sferii....) i miala dzwonic nastepnego dnia do US i sie ze mna kontaktowac.
    Nastepnego dnia cisza - dzwonie do banku, okazuje sie, ze pani wziela
    wolne.... Wczesniej Mbank zaproponowal smieszne pieniadze w kredycie
    odnawialnym, mimo ze od ponad 3 lat jestem ich klientem i wplacal regularnie
    niemale pieniadze. Po VW Przenioslem do Reiffeisenu, tez obiecywali ze
    bedzie szybko. Dopiero po 5 dniach od zlozenia wniosku w internecie
    zadzwonil kurier i umowilismy sie. Papiery od kuriera do banku dotarly po 3
    dniach. Po 2 tygodniach od dostarczenia papierow dowiedzialem sie
    telefonicznie (ja zadzwonilem!), ze wniosek zostal odrzucony i dostane
    informacje w liscie. Kur... Na list czekalem kolejny tydzien, zadnego powodu
    nie bylo - napisali, ze nie dostane i tyle.

    Poszedlem do Deutsche Banku - wymagaja poreczyciela. Poszedlem do
    EuroBanku - nie mam zdolnosci kredytowej. Poszedlem do Lukasa - to samo. NO
    SZLAG MNIE TRAFI! Czy czlowiek w tym kraju musi zarabiac 100000 zl, zeby
    dostac 2500 zl kredytu?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Internetowy Magazyn Motocykl