  • 11. Data: 2004-03-13 12:00:31
    Temat: Re: WPROST - ranking kredytów mieszkaniowych
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    news:23b7.000008bd.4052189d@newsgate.onet.pl...
    > Dlatego też ciągle je wymieniam na tej liście. W rankingu Wprost były
    inaczej
    > ustawione kryteria. Aż 50% dostawało się za minimalny dochód wymagany do
    > przyznania kredytu.

    Sprawdzałeś może jak zmieniałaby się kolejność, gdyby poruszać wagami? :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-03-13 18:28:43
    Od: t...@p...onet.pl

    > Życzysz mi wyższego oprocentowania kredytu tylko po to by był oparty o
    > WIBOR??? Weź się zastanów.
    > Cieszę się, że nie spoglądasz w stronę Multi, ale
    > ja zdecydowanie wolę tańszy kredyt w praktyce niż korzystny zapis. Zatem
    > proszę nie miej zbytniej nadziei na to, że to zmienią bo wyświadczysz
    > tysiącom klientów Planów Finansowych zwyczajnie niedźwiedzią przysługę.

    To ty się głeboko zastanów jaką niedźiedzią przysługe wyświadczasz Innym. Po
    pierwsze kredyt w Multi NIE JEST NIŻEJ oprocentowany niż w PKOBP czy KB. Po
    drugie, jeżeli ktoś tak bardzo wierzy swojemu PREZESOWI to niech mu wierzy ale
    niech nie naciągaj innych aby też mu wierzyli. Ja nie wierzę żadnemu Prezesowi
    żadnego banku i dlatego wolę mieć oprocentowanie oparte o stopy rynku
    międzybankowego.

    > Przyjmij w końcu, że Tobie odpowiada produkt KB, PKO BP, a innym
    > MultiBanku - pora to uszanować zwyczajnie i nie widzę powodu by wszystkie
    > banki miały te same produkty. KK

    Oczywiście, że szanuje. Ale to nie znaczy, że nie mogę mieć odmiennego zdania.
    Tensor1

    PS. Nie sądzisz, chyba, że jestem na tyle naiwny aby uwierzyć, że multiplan
    jest oprocentowany na poziomie 5,5% - jak piszą w reklamie.

  • 13. Data: 2004-03-14 01:05:49
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    Prezesowi
    > żadnego banku i dlatego wolę mieć oprocentowanie oparte o stopy rynku

    A cóż takiego jest w wierze w WIBOR? WIBOR to jakaś stała kosmologiczna?
    Prawo kanoniczne? Nie każdego tak to naprawdę rajcuje jak Ciebie. Wierzę w
    konkurencję na rynku gdzie jest kilkunastu graczy - i to mi wystarcza.
    NAPRAWDĘ nie jest dla mnie aż tak istotne czy mam kredyt na 6,80% czy
    7,10% - są ważniejsze rzeczy w tym produkcie niż różnica kilku dziesiętych
    punkta procentowego - przynajmniej dla mnie.

    > PS. Nie sądzisz, chyba, że jestem na tyle naiwny aby uwierzyć, że
    multiplan > jest oprocentowany na poziomie 5,5% - jak piszą w reklamie.

    Nie jesteś na tyle naiwny, ale jesteś na tyle głupi (pora nazwać rzeczy po
    imieniu) by się tu nieustannie kompromitować - brakiem honoru i brakiem
    przyjęcia do wiadomości, że są klienci, którzy mają 5,35%, 6,20% itd itp w
    MultiBanku.

    KK

  • 14. Data: 2004-03-14 11:56:29
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał:

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
> [...]

    > 7,10% - są ważniejsze rzeczy w tym produkcie niż różnica kilku dziesiętych
    > punkta procentowego - przynajmniej dla mnie.

    Chłopcy ;-)) Nie ma co się unosić ;) Zaczekajmy na jedną rzecz. Mianowicie
    wszystkie znaki na niebie i ziemii wskazują, że następnym razem mogą być
    podwyższone stopy procentowe. Jak zachowają się banki z wyliczeniem % opartym o
    wibor, to wiemy. Poczekajmy czy oprocentowanie podniosą także banki ustalające
    indywidualnie oprocentowanie ;) Hehe ;-))

    --
    Witek

    Ps. tensor1 - nie każdy prezes banku działa tak jak Pacuk ;))

  • 15. Data: 2004-03-14 13:39:47
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "WD" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:c31h9b$8bq$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wibor, to wiemy. Poczekajmy czy oprocentowanie podniosą także banki
    ustalające
    > indywidualnie oprocentowanie ;) Hehe ;-))

    Ja coś Witek nie wierzę by ten - drugi już dowód - mógł kolegę tensora
    przekonać. Zapewne wymyśli jakieś argumenty, że czarne nie było czarne ;)

    pzdr
    KK

  • 16. Data: 2004-03-14 13:51:37
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał:
    > Ja coś Witek nie wierzę by ten - drugi już dowód - mógł kolegę tensora
    > przekonać. Zapewne wymyśli jakieś argumenty, że czarne nie było czarne ;)

    Buehehehe ;)

    --
    Witek

  • 17. Data: 2004-03-14 19:13:01
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > przyjęcia do wiadomości, że są klienci, którzy mają 5,35%, 6,20% itd itp w

    Nie mam dalej zamiaru dyskutować z Tobą w takim tonie. Widać, że Twoje
    argumenty się już wykończyły. Niech inni ocenią kto ma lub będzie miał rację.
    Tensor1

  • 18. Data: 2004-03-14 19:38:32
    Od: "KK" <n...@n...com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie mam dalej zamiaru dyskutować z Tobą w takim tonie. Widać, że Twoje
    > argumenty się już wykończyły. Niech inni ocenią kto ma lub będzie miał
    rację.
    > Tensor1

    pzdr
    KK