  • 1. Data: 2003-07-29 16:38:19
    Temat: Osiołkowi w żłoby dano...
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    I jak to mówią nie miała baba kłopotu...

    Ten list od Nordei tak mnie zmotywował do działania, że założyłam sobie
    konta w:
    mBanku - eKonto i Emax
    w VWBanku e-direct i Plus

    (a to wasza zasługa szanowni grupowicze bo tak je zachwalaliście, że
    postanowiłam wypróbować obydwa skoro to i tak nic nie kosztuje)

    a do tego zastanawiam się jeszcze nad Inteligo ze względu na sieć bankomatów
    PKO BP. Jak szaleć to szaleć :-)

    A do tej pory wystarczało mi LG net =:-O

    Doradźcie, które z kont mBank czy VW wybrać jako rachunek główny tzn.
    skierować na niego wypłatę i z niego zarządzać swoją kasą?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-07-29 16:54:31
    Temat: Re: Osiołkowi w żłoby dano...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Agaska wrote:
    > Doradźcie, które z kont mBank czy VW wybrać jako rachunek główny tzn.
    > skierować na niego wypłatę i z niego zarządzać swoją kasą?

    mBank - szybsza aktualizacja i nadaje sie na konto glowne, w przypadku kiedy
    chcialabys brac pozniej kredyt w koncie, karte kredytowa czy cos w tym
    stylu. (inwestowac w fundusze? ;).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-29 21:40:39
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra'
    Macierzyński<m...@p...pl> nagryzmolił(a) w

    > mBank - szybsza aktualizacja i nadaje sie na konto glowne, w
    > przypadku kiedy chcialabys brac pozniej kredyt w koncie, karte
    > kredytowa czy cos w tym stylu. (inwestowac w fundusze? ;).

    Ja wybrałem ojcu VW - nieonline'owość (sic!) nie powinna mu przeszkadzać
    bo jest przyzwyczajony do PeKaO a zależało mu na bliskim dostępie do
    bankomatu. Wyciąga przeważnie >=400zł więc nie ma problemu. A kredyt czy
    kartę wypukłą w VW też można dostać. Poza tym darmowe ubezpieczenie
    karty i brak opłaty za polecenie zapłaty (1zł ale zawsze coś ;-).
    Sam używam mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl