  • 1. Data: 2003-07-29 15:23:16
    Temat: BZWBK - spadek zysków II kw.
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Zysk grupy BZWBK spadł w II kw. o 15 proc.
    29.07.2003 08:41, pb.pl

    Skonsolidowany zysk netto BZWBK spadł w drugim kwartale o ok. 15 proc.
    Przychody odsetkowe banku były niższe o ok. 27 proc.

    Przychody odsetkowe grupy BZWBK wyniosły w drugim kwartale 352,5 mln zł.
    Wynik operacyjny sięgnął 87,6 mln zł i był o zaledwie 0,3 proc. wyższy
    niż w drugim kwartale ubiegłego roku. Zysk netto spadł do 61,07 mln zł.

    Przychody grupy BZWBK po dwóch kwartałach narastająco spadły o ok.
    26 proc. do 723,04 mln zł. Wynik operacyjny okazał się niższy o
    12 proc. niż po dwóch kwartałach ubiegłego roku i wyniósł 158,29 mln zł.
    Zysk netto sięgnął 109,5 mln zł i jest o 24 proc. niższy niż rok temu.
    MD(pb.pl)

    No i jeszcze dzisiaj mają awarię Centrum Kart, nie mogłem zapłacić kartą.
    Powiedzieli, że coś nawaliło.

    D.

  • 2. Data: 2003-07-29 17:13:43
    Temat: Re: BZWBK - spadek zysków II kw.
    Od: "xgoat" <x...@w...pl>

    W świetle informacji o związanych z tym zwolnieniach przypomina się
    anegdotka o dwóch rozmawiających biznesmenach:

    "Wiesz co... Może my przestańmy kombinować, jak zaoszczędzić; my się
    zastanówmy, jak zarobić"

    http://www.gazeta.pl/usenet/