  • 11. Data: 2006-08-08 13:31:36
    Temat: Re: WBC - Noble naliczyli mi po latach
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mvoicem wrote:
    [...]

    > A wogóle po co odpisywać? Przecież bank nie skieruje tego do sądu jak na
    > 100% przegra.

    To jest obraz sytuacji oczami autora wątku. Pytanie jaki obraz sytuacji
    ma bank i czy automatem nie uruchomi wpisu do BIK, MIG BR, i co tam
    jeszcze. Oczywiście wszystko jest do odkręcenia, ale poświęcony na to
    czas będzie chyba więcej warty niż +- 5 PLN na polecony z
    potwierdzeniem odbioru.

    KJ

  • 12. Data: 2006-08-08 13:41:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > .... czy automatem nie uruchomi wpisu do BIK, MIG BR, i
    > co tam jeszcze. Oczywiście wszystko jest do odkręcenia, ....

    A ja prosiłbym żeby wreszcie ktoś podał przepis zabraniający
    wprowadzanie do BIK, MIG BR, itp należności przedawnionych. Ja tego
    przepisu długo szukałem i nie znalazłem.

  • 13. Data: 2006-08-08 13:50:10
    Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl>

> [...]
    > jeszcze. Oczywiście wszystko jest do odkręcenia, ale poświęcony na to czas
    > będzie chyba więcej warty niż +- 5 PLN na polecony z potwierdzeniem

    "Informujemy, ze w w/w postepowaniu podejmiemy wszelkie przyslugujace srodki
    prawne celem wyegzekwowania naleznej bankowi kwoty. Informujemy rowniez, ze
    Pani/Pana Pani (a) dane osobowe zostaly umieszczone w systemie
    MIEDZYBANKOWEJ INFORMACJI GOSPODARCZEJ - BANKOWY REJESTR, co z kolei oznacza
    powazne utrudnienia w kontaktach z bankami a w szczegolnosci brak dostepu
    do: kredytow, kart platniczych, rachunku bankowego czy debetu przy rachunku
    bankowym."
    Taka informacja jest na tym co przyszlo, czyli juz mnie "wciagneli" i pewnie
    na obecna chwile o ratach, kredytach itp. moge zapomniec. Napisze do nich ze
    raty splacilem, sprawa przedawniona i zeby mnie odkrecil z tego MIG BR. Mam
    nadzieje ze to zalatwi sprawe.

    Pozdrawiam i dziekuje.

  • 14. Data: 2006-08-08 14:49:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> writes:

    > na obecna chwile o ratach, kredytach itp. moge zapomniec. Napisze do nich ze
    > raty splacilem, sprawa przedawniona i zeby mnie odkrecil z tego MIG BR. Mam
    > nadzieje ze to zalatwi sprawe.

    Zrób tak oczywiście, ale nie licz na to za bardzo.

    MJ

  • 15. Data: 2006-08-08 15:13:17
    Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl>

    > Zrób tak oczywiście, ale nie licz na to za bardzo.

    Na co nie liczyc, ze to zalatwi kwestie dlugu, czy na wycofanie moich danych
    z MIG?

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-08-08 15:27:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Na co nie liczyc, ze to zalatwi kwestie dlugu, czy na wycofanie moich danych
    > z MIG?

    Jedno i drugie...

    MJ

  • 17. Data: 2006-08-08 15:31:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Jedno i drugie...

    Dlaczego ?
    KJ

  • 18. Data: 2006-08-08 15:52:18
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    ze
    > raty splacilem, sprawa przedawniona i zeby mnie odkrecil z tego MIG BR.

    Gdzie cię wciągnęli i za jaki kredyt?
    Nie mogę cię wciągnąć za dług, którego nie ma. Przedawnił się 3 lata temu.
    Przedawnienie biegnie od daty powstania długu.
    Nic nie odpisuj. Jak zadzwonią to powiedz, że wszystko zapłaciłeś. Jak im
    napiszesz, że faktycznie masz zadłużenie, to wtedy dupa blada.
    Jesteś pewnie w BIK'u ale tym się nie przejmuj.

    Tomek

  • 19. Data: 2006-08-08 16:18:03
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    jureq wrote:

    > A ja prosiłbym żeby wreszcie ktoś podał przepis zabraniający
    > wprowadzanie do BIK, MIG BR, itp należności przedawnionych. Ja tego
    > przepisu długo szukałem i nie znalazłem.

    Należność jest, aż zostanie spłacona albo przedawniona. Wtedy przetaje
    istnieć.
    Na zakaz wprowadzania do BIK należności nieistniejących też nie ma
    paragrafu.

  • 20. Data: 2006-08-08 16:24:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Bogdan B. napisał(a):
    > Należność jest, aż zostanie spłacona albo przedawniona. Wtedy przetaje
    > istnieć.

    a o zobowiązaniach naturalnych słyszałeś?

    KG