  • 1. Data: 2004-03-05 10:06:41
    Temat: [W-wa] bankomaty i odziały na planie miasta
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawi mnie, które banki podają lokalizację swoich oddziałów / filli na
    planie W-wy, internetowym albo drukowanym.
    Rozwijane menu z ulicą Chrząszczyczkiewicza 297 raczej przyjazne nie jest,
    żeby chociaż kody pocztowe podawali (to oczywiście dopóty, dopóki RPO nie
    zagwarantuje przenoszalności kodu z przeprowadzką ;-)) bo numery telefonów
    mówią coraz mniej :-((
    O jakimś skrypcie, do którego mogę wrzucić swój dajmy na to kod pocztowy
    albo adres (Chałubińskiego oczywiście szukaj pod... T ;-)) i dostanę listę 5
    najbliższych punktów to pewnie nie można nawet pomarzyć, ale mapki pewnie
    któryś bank ma?
    JaC

  • 2. Data: 2004-03-05 10:42:39
    Temat: Re: [W-wa] bankomaty i odziały na planie miasta
    Od: "KK" <n...@n...com>

    $...@s...interia.pl...
> [...]
    5
    > najbliższych punktów to pewnie nie można nawet pomarzyć, ale mapki pewnie

    http://www.multibank.pl/korzystanie/cuf.jhtml
    Wybierz np Warszawa i voila!

    pzdr
    KK

  • 3. Data: 2004-03-05 11:10:23
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    5
    > najbliższych punktów to pewnie nie można nawet pomarzyć, ale mapki pewnie

    Mozesz sprawdzić w KB:-):
    http://www.kredytbank.pl/o_banku/pib/?id=B37DB8378A3
    9B5E1C1256A96003B43E3
    pozdro
    Arguss

  • 4. Data: 2004-03-05 13:59:59
    Od: MacGregor <m...@p...onet.pl>

    Fri, 5 Mar 2004 12:10:23 +0100, na pl.biznes.banki, Arguss napisał(a):

    > Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    Zobacz http://www.twojemiasto.pl/
    Na mapie można sobie "włączyć" bankomaty
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 5. Data: 2004-03-13 17:25:21
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    666 napisał:
    > Ciekawi mnie, które banki podają lokalizację swoich oddziałów / filli na
    > planie W-wy, internetowym albo drukowanym.

    Fortis Bank ma ładnie zrobione mapki z lokalizacją swoich oddziałów.
    Szczegóły tutaj: http://www.fortisbank.pl/main/AddressesPL.html

    K.