  • 11. Data: 2006-10-11 10:42:57
    Temat: Re: W koncu wyplaty bez prowizji?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 11 paź o godzinie 09:47, na pl.biznes.banki, Jacek Osiecki
    napisał(a):

    > Jak ktoś chce sobie wypłacać 5zł na lizaka, to niech pójdzie do bankomatu [.]

    Wskaż bankomat który wypłaca bilon - a pójdę tam sobie wypłacić 5zł na
    lizaka :P

    > Swoją drogą, uzasadnienie pt. "nie wolno pobierać prowizji za wypłatę
    > gotówki, bo już pobrano opłatę za konto" brzmi conajmniej absurdalnie.

    Nie zupełnie absurdalne.
    Bank kasuje za prowadzenie rachunku i za czas w którym twoje pieniążki leżą
    na okropnie-wsytdliwie-żenująco nisko oprecentowanym rachunku (albo nawet i
    0 (zero)%) - dlaczego ma dodatkowo cię łupić za to że w SWOIM oddziele,
    chcesz podjąć SWOJE pieniążki?

    > Skoro nie wolno pobierać prowizji za wypłacanie gotówki, to jak
    > usprawiedliwić np. opłatę za kartę

    Coś masz problem z logiką chłoptasiu.
    Za kartę płacisz tak jak np. za prowadzenie rachunku, za abonam,ent w
    plusie, erze, jak za "licznik" wody, abonament jak za licznik energii
    elektrycznej - skup się i pomyśl.

    > albo za przelewy? :>

    Przecież to jest określona czynność, usługa - vide podzelowanie buta u
    szewca.
    Nie odzywaj się w tej materii bo się ośmieszyłes na maxa chłoptasiu :)

    --
    Herbi
    11-10-2006 12:42:55

  • 12. Data: 2006-10-11 16:36:05
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Przecież to jest określona czynność, usługa - vide

    Wypłata tez jest określoną czynnością (na pewno dla banku).
    Tak jak po przelewie pewna kasa ubywa z konta :)

    > Nie odzywaj się w tej materii bo się ośmieszyłes na maxa chłoptasiu :)

    Nie widzialem w poście Jacka próby obrażenia kogokolwiek. Dlaczego więc Ty
    próbujesz obrażać Jego? Wyraził swoje zdanie do którego ma prawo.

    Darek

  • 13. Data: 2006-10-11 17:50:19
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Bez sensu :(
    > Wszyscy będziemy płacili więcej za utrzymanie konta, żeby paru maruderów
    > mogło wypłacić kasę w okienku jak za komuny...

    Czemu bez sensu? Jak wprowadzali ograniczenie w odpowiedzialnosci
    klienta przy poslugiwaniu sie jego karta przez zlodzieja to tez byly
    lamenty,
    ze karty zdrozeja. Jakos nie zauwazylem, zeby tak sie stalo.
    Podbnie bylo przy ustawie antylichwiarskiej. Kredyty mialy byc zupelnie
    niedostepne, brak KK dla mniej zarabiajacych i w ogole katastrofa
    a jakos od ofert KK i innych kredytow coraz trudniej sie opedzic.
    Sklpey przyjmujace platnosc kartami placa za ich obsluge a w znacznej
    czesci ceny w nich nie sa wyzsze niz w sklepach gdzie nie mozna placic
    karta.

    > Jeszcze tylko brakuje żeby jakiś "geniusz" wymusił obniżenie ceny
    > przelewów
    > w okienku - wtedy chyba jedyną szansą na wpłacenie gotówki na konto będzie
    > zatrudnienie "stójkowego"...

    Bank zawsze moze zatrudnic wiecej ludzi, otworzyc nowe oddzialy. Wiem,
    ze to kosztuje. Ale moze lepiej zaczac wprowadzac nowe uslugi na
    ktorych sie zarabia zamiast ciagle podnoszenie cen?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 14. Data: 2006-10-11 17:52:24
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

  • 15. Data: 2006-10-11 22:32:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 11 Oct 2006 10:19:01 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ale po co placic karta debetowa skoro kazdy ma teraz KK ?

    Każdy? Ciekawe :)
    Ani ja, ani moja żona nie mamy kart kredytowych i ich nie chcemy, oboje
    preferujemy gotówkę, a przy dużych kwotach ewentualnie przelew.
    Jeśli czasem płacę kartą, to debetówką i to tylko po to, żeby nie
    zapomnieć jak to sie robi.
    Uważam, korzyści z posiadania karty kredytowej, nie są w stanie
    zrekompensować ryzyka z tym związanego.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2006-10-12 07:30:07
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 11 paź o godzinie 18:36, na pl.biznes.banki, Darek napisał(a):

    > Nie widzialem w poście Jacka próby obrażenia kogokolwiek.

    Tymi stwierdzeniami atakował piotrka.
    Wyraził swoje zdanie że istotne jest tylko to co on (jacek osiecki) chce -
    nie ważne są zdania, potrzeby innych klientów. Próbuje narzucać swoje
    stanowisko i "zachcianki" jak to czynią ci co w TV od roku szukają
    "układów" i jakoś nie potrafią ich wskazać.

    > Dlaczego więc Ty próbujesz obrażać Jego?

    Nie próbuję! :)

    > Wyraził swoje zdanie do którego ma prawo.

    A każdy z nas ma prawo do swojego - i jak mu nie podoba się jakakolwiek
    zmiana w prawie - to niech pisze na berdyczów albo do swojego posła na
    którego głosował :/

    --
    Herbi
    12-10-2006 09:30:02

  • 17. Data: 2006-10-13 04:43:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 10 Oct 2006 20:29:08 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Jeszcze tylko brakuje żeby jakiś "geniusz" wymusił obniżenie ceny przelewów
    >w okienku - wtedy chyba jedyną szansą na wpłacenie gotówki na konto będzie
    >zatrudnienie "stójkowego"...
    I tak oto panstwo przeciwdziala bezrobociu :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 18. Data: 2006-10-16 13:46:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 11 Oct 2006 19:50:19 +0200, Marcin napisał(a):

    > Czemu bez sensu? Jak wprowadzali ograniczenie w odpowiedzialnosci
    > klienta przy poslugiwaniu sie jego karta przez zlodzieja to tez byly
    > lamenty, ze karty zdrozeja.
    > Jakos nie zauwazylem, zeby tak sie stalo.

    Jakoś tych lamentów dużo nie było - a po drugie, bezpieczeństwo to trochę
    inna kategoria niż czyjeś zachcianki żeby być obsłużonym za darmo przez
    panią w okienku :)

    > Bank zawsze moze zatrudnic wiecej ludzi, otworzyc nowe oddzialy. Wiem,
    > ze to kosztuje. Ale moze lepiej zaczac wprowadzac nowe uslugi na
    > ktorych sie zarabia zamiast ciagle podnoszenie cen?

    A po co ma zatrudniać ludzi, skoro to będzie skutkowało jedynie stratami?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 19. Data: 2006-11-05 20:56:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 11 Oct 2006 18:36:05 +0200, "Darek" <n...@p...maila.pl>
    wrote:

    >Wypłata tez jest określoną czynnością (na pewno dla banku).

    istotą banku jest przyjmowanie (no, czasem też muszą wypłacać :-) )
    pieniędzy, a dopóki banknoty i bilon będą prawnym środkiem płatniczym,
    to nie ma powodów, żeby kasować za coś, bez czego bank nie istniałby.
    --
    Jarek Andrzejewski