  • 1. Data: 2002-02-01 19:32:21
    Temat: MultiBank - billboardy
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    Witam !

    Czy MultiBank prowadzi może galerię reklam (plakaty,billboardy) taką jak
    mBank ?
    Dotychczas nic nie znalazłem, a bieganie po mieście z aparatem cyfrowym jest
    troszkę żmudne.
    A ja chcę tylko zrobić sobie małą galerię :)

    Dzisiejsza zdobycz :
    http://www.montanus.net/multidusza.jpg

    Pozdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk
    m...@i...com

  • 2. Data: 2002-02-02 09:21:35
    Temat: Re: MultiBank - billboardy
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 20:32:21 +0100, "Piotr \"Merlin\" Krzciuk"
    <m...@i...com> wrote:

> [...]
    >troszkę żmudne.
    >A ja chcę tylko zrobić sobie małą galerię :)

    A nie sadzisz, ze zdjecia w naturalnym otoczeniu maja wiecej uroku ;)
    ?
    Ta idealnie komponujaca sie sciana i WIERTARKI ;-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-02-02 10:01:27
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > A nie sadzisz, ze zdjecia w naturalnym otoczeniu maja wiecej uroku ;)
    > ?
    > Ta idealnie komponujaca sie sciana i WIERTARKI ;-)))

    No ale widzisz przy najmniej jak te billboardy na prawdę wyglądają a nie
    tylko suche projekty ;)

    Pozdruffki,
    Merlin

  • 4. Data: 2002-02-02 11:21:13
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > A nie sadzisz, ze zdjecia w naturalnym otoczeniu maja wiecej uroku ;)
    > Ta idealnie komponujaca sie sciana i WIERTARKI ;-)))

    Wiertarki?
    Aż musiałem rozjasnić monitor z ciekawości i wreszcie zobaczyłem.
    Zdjęcie jest rewelacyjne :)

    Pozdrawiam
    -As-