  • 1. Data: 2002-02-01 20:50:23
    Temat: mBank - pytanie
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, w jaki sposób anulować zaplanowaną operację (status
    oczekujący)?
    Klikam na "Anuluj", ale oprócz tego, że nad operacją pojawia się "Anulowanie
    zaplanowanej operacji" nic się nie zmienia. Saldo wynosi tyle ile po tej
    operacji, operacja jest dalej zaplanowana.
    Pzdr.,
    Jarek

  • 2. Data: 2002-02-02 17:19:31
    Temat: Re: mBank - pytanie
    Od: j...@f...onet.pl (J.F.)

    On Fri, 1 Feb 2002 21:50:23 +0100, Jarosław Łysio wrote:
> [...]
    >zaplanowanej operacji" nic się nie zmienia. Saldo wynosi tyle ile po tej
    >operacji, operacja jest dalej zaplanowana.

    Zmienic kwote na 0 zlotych ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2002-02-04 11:25:04
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    "Jarosław Łysio" wrote:

> [...]
    > zaplanowanej operacji" nic się nie zmienia. Saldo wynosi tyle ile po tej
    > operacji, operacja jest dalej zaplanowana.

    Nacisnac po lewej stronie anuluj (i miec haslo jednorazowe), a nie
    naciskac szczegoly, a potem anuluj.

    Rafal

  • 4. Data: 2002-02-04 11:45:44
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@a...katowice.pl>

    Użytkownik "Rafal Podeszwa" napisał w wiadomości

    | Nacisnac po lewej stronie anuluj (i miec haslo jednorazowe), a nie
    | naciskac szczegoly, a potem anuluj.

    Ale ja tak właśnie robiłem (anuluj po lewej stronie, nie pod szczegółami).
    Oprócz tego, że pojawił się komunikat nic się nie zmieniło - nie było też
    miejsca na wpisanie hasła jednorazowego.

  • 5. Data: 2002-02-04 13:02:43
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    "Jarosław Łysio" wrote:

    > Ale ja tak właśnie robiłem (anuluj po lewej stronie, nie pod szczegółami).
    > Oprócz tego, że pojawił się komunikat nic się nie zmieniło - nie było też
    > miejsca na wpisanie hasła jednorazowego.

    Przed chwila sprawdzalem, dziala. Naciskasz po kolei: "lista operacji
    zaplanowanych", nastepnie "anuluj" (po lewej stronie), pozniej klikasz w
    przelew, ktory trzeba anulowac (musi byc co najmniej jeden :) ), a
    nastepnie potwierdzasz haslem jednorazowym, i wciskasz "zatwiedz" (a nie
    anuluj, uff :)
    Nie jest to moze bardzo intuicyjne, ale dziala.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 6. Data: 2002-02-04 13:21:07
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@a...katowice.pl>

    Użytkownik "Rafal Podeszwa"

> [...]
    | anuluj, uff :)
    | Nie jest to moze bardzo intuicyjne, ale dziala.

    Ok. Dzięki!
    Przetestuję przy najbliższej okazji.

    Pozdr.,
    Jarek