  • 1. Data: 2002-03-20 20:07:05
    Temat: Rzeczysta roczna stopa oprocentowania
    Od: "Jachuu" <b...@p...onet.pl>

    Cześć !
    Czy znacie może miejsce, gdzie leży serwis (kalkulator kredytowy), który by
    obliczał oprocentowanie rzeczywiste wg wzoru z ustawy o kredycie
    konsumenckim ? A jeszcze lepiej jakiś programik.
    Z góry dziękuję.
    Janusz

  • 2. Data: 2002-03-20 20:16:21
    Temat: Re: Rzeczysta roczna stopa oprocentowania
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jachuu"
> [...]
    > obliczał oprocentowanie rzeczywiste wg wzoru z ustawy o kredycie
    > konsumenckim ? A jeszcze lepiej jakiś programik.

    znam jeden taki link:
    http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-22 07:04:08
    Od: "RZDR WODR" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jachuu"
    > by
    >
    > znam jeden taki link:
    > http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty/
    > *** blad ***

    Dziekuję. Trochę czekałem na więcej. Ten kalkulator na większych kwotach
    potrafi zawiesić przeglądarkę nie podając wyniku końcowego.
    Ja znalazłem ciekawy link, ale wogóle się nie znam na VB.

    http://www.computerworld.pl/artykuly/21601.html

    Jachuu