  • 1. Data: 2012-01-03 13:53:47
    Temat: W dupę jebany GetinOnline!
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Właśnie, że tak, jak w temacie.

    Założyłem wczoraj dużo lokat magicznych. Są tak magiczne, że do dziś miały
    oprocentowanie zero, co oznacza, że na każdej ojebali mnie z odsetek na prawie
    2 zeta, czyli więcej niż zarobiłem na tej całej skarbonce.

    Do tego nie można się do chujów dodzwonić by złożyć reklamację, a na maile nie
    odpowiadają.

    Ktoś ma podobnie? Bo jak tak to zawsze szansa, że sami naprawią.

  • 2. Data: 2012-01-03 14:01:01
    Temat: Re: W dupę jebany GetinOnline!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    tez zakładałem i też mnie zdziwiło że było oprocentowanie 0 %

    ale myślałem że to jakiś błąd systemu ale teraz to zacząłęm sie martwić

    czyżby tez nas oszwabili?

  • 3. Data: 2012-01-03 14:06:52
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > tez zakładałem i też mnie zdziwiło że było oprocentowanie 0 %
    >
    > ale myślałem że to jakiś błąd systemu ale teraz to zacząłęm sie martwić
    >
    > czyżby tez nas oszwabili?

    Ponieważ do północy było 0 to system nie naliczył odsetek. Teraz już jest
    oprocentowanie, ale ustalone "wczorajszo" czyli ogólny procent lokaty spadł.
    Ja się nie dam im ojebać, choćbym miał się w sądzie szarpać, zwłaszcza, za
    chowanie głowy w piasek i udawanie, że nic się nie dzieje.

    Sprawdź proszę czy u Ciebie też nic za wczoraj nie naliczyło.

  • 4. Data: 2012-01-03 16:08:05
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Wieści z frontu. Po przesłaniu 128 wiadomości, ktoś wreszcie zaczął ręcznie
    doksięgowywać odsetki do lokat, widzę jak co kilkanaście sekund pojawiają się
    brakujące odsetki na kolejnej lokacie.

    Czyli nie jest tak tragicznie, powinienem zmienić temat na "pies im mordę
    lizał" ;)

  • 5. Data: 2012-01-03 21:26:50
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jdv955$nc3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > brakujące odsetki na kolejnej lokacie.
    >
    > Czyli nie jest tak tragicznie, powinienem zmienić temat na "pies im mordę

    no. nie jest tragicznie. niedługo chinczykow im zabraknie do recznego
    doksiegowywania tych odsetek

  • 6. Data: 2012-01-03 22:11:56
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Ja tylko proszę o stosowne słownictwo!

  • 7. Data: 2012-01-03 22:48:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" jdv19b$qdj$...@i...gazeta.pl

    > Właśnie, że tak, jak w temacie.

    GB taki jest -- niewiele wnosisz do tego tematu.
    Optima ma dwie masy kłopotów; meritum u dobrych
    klientów chodzi powoli, u słabych chodzi bardzo
    powoli; EB zwykle chadza spać z kurami i śpi do
    godziny szóstej rano najbliższego ,,dnia roboczego''...

    GetinBank? -- jeśli nie okradnie to chociaż oszuka. :)

    Citi też ma swój mankament -- niezbyt szybko księguje przychodzące przelewy...

    Polbankowi trudno zarzucić jakąkolwiek nieuczciwość,
    ale ich bankomaty i ich wpłatowamy bywają obsługiwane
    pozaczasowo. ;)

    KB natomiast ma kody papierowe z XIX ;) wieku...

    Mnie (przed laty -- opowieść na tej grupie) GetinBank
    chciał oszukać w jednej sprawie (i oszukał w innej)
    a w mojej obecności oszukiwał innych ludzi, zaś jeszcze
    inni ludzie narzekali w mojej obecności na nieuczciwość
    GetinBanku... :)

    -=-

    Nie chcesz mieć kłopotów -- po prostu omijaj Getin i inne dziadostwo.

    W Biedronce kradną, oszukują, odmawiają wglądu w zapisy swoich kamer
    i sprzedają drogo, zaś już w Carrefourze obsługa jest miła/uprzejma
    ponad miarę, ceny są tam niskie, jakość dobra (lub bardzo dobra)
    przewidywalność niemal stuprocentowa... Na dodatek w Biedronce
    cuchnie, zaś w Carrefourze jest dobre powietrze.

    I po prostu trzeba wybierać -- nikt nie nakazuje Ci dobroczynienia
    lub czynienia miłosierdzia na rzecz oszustów z dziadowskiego
    GetinBanku, gdy są inne banki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-01-04 07:46:36
    Temat: [OT]Re: W dupę jebany GetinOnline!
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >Ja tylko proszę o stosowne słownictwo!

    zgodnie ze slownikiem wiki mozna uzyc synonimow i bedzie:
    W rzyć pierdolony GetinOnline!
    czy to Ci odpowiada ?

  • 9. Data: 2012-01-04 09:18:31
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    michalp <m...@i...pl> napisał(a):

    > Ja tylko prosz=EA o stosowne s=B3ownictwo!

    Uważam, że gdybyś miał dostęp do danych tych operacji to zakląłbyś dużo
    mocniej. Tak czy inaczej, sprawa zakończyła się pozytywnie, mimo, że od kilku
    dni nie da się do nich dodzwonić, na maile nie odpowiadają i mają wszystko
    gdzieś. Rozsypał im się też system autoryzacji kart płatniczych i wszystko
    blokuje się na koncie, w najlepszym razie, po kilka razy. Obyście nie wpadli
    na pomysł płacenia obecnie na stacjach NESTE ich kartami, blokady po
    kilkanaście razy na kilkaset złotych to w tej chwili norma.

    Uważam swoje zdanie za bardzo uzasadnione i stonowane. Przynajmniej ruszyli
    dupy i są mi winni już tylko 1 zł 1 grosz.

  • 10. Data: 2012-01-04 09:21:52
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > I po prostu trzeba wybierać -- nikt nie nakazuje Ci dobroczynienia
    > lub czynienia miłosierdzia na rzecz oszustów z dziadowskiego
    > GetinBanku, gdy są inne banki.

    Jeśli ten "bank" proponuje warunki, których nie mogę uzyskać w Biedronce, ani
    w Carrefourze to jeśli chcę z nich skorzystać, w sposób opisany w regulaminie
    i prawie bankowym - to żaden getin mi tego nie będzie utrudniał i blokował
    środków, a następnie nie będzie ucinał ze sobą kontaktu. Jestem zbyt
    upierdliwym i nerwowym typem, gdy chodzi o $$$ :)