  • 1. Data: 2012-01-03 02:35:43
    Temat: Jaki bank :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jaki bank możecie polecić do obsługi w oddziale.
    Potrzebuję dodatkowe konto w celu wypłacenia bądź wpłacenia kasy na konto
    (raz na jakiś czas)
    Oczywiście chciałbym żeby prowadzenie konta, wpłata i wypłata była darmowa
    (dlatego odpadł mi BZWBK)
    Nie potrzebuję karty do konta.
    Miłoby było, gdyby placówki w Poznaniu (raczej zachodnia część miasta)
    miały jakieś wygodne miejsca parkingowe (dlatego odpadł Lukas do którego
    kiedyś jeżdziłem na Szkolną czy Głogowską)
    Polecicie coś?

  • 2. Data: 2012-01-03 03:50:05
    Temat: Re: Jaki bank :)
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Alior, Eurokonto Net w Pekao SA, Bank Pocztowy (mozliwe kolejki),
    ewentualnie Konto Pomagajace w Polbanku.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2012-01-03 06:14:27
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    >ewentualnie Konto Pomagajace w Polbanku.

    poleceam VW bank. KOrzystam z oddzialu

    jk

  • 4. Data: 2012-01-03 19:14:28
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > poleceam VW bank. KOrzystam z oddzialu

    Albo jakiś lokalny bank spółdzielczy. Musisz sprawdzić w okolicy.

    --
    Grzexs