  • 1. Data: 2012-01-03 08:54:51
    Temat: Przelew natychmiastowy.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Jak myślicie? Na ile wycenią taki przelew nasze banki? Bo to od ceny przelewu
    zależy, czy osiągną zakładane 10 procent. A znając ich pazerność....

    http://biznes.onet.pl/co-dziesiaty-przelew-bedzie-sz
    edl-szybciej,18543,4987705,1,prasa-detal

  • 2. Data: 2012-01-03 09:03:00
    Temat: Re: Przelew natychmiastowy.
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://biznes.onet.pl/co-dziesiaty-przelew-bedzie-sz
    edl-szybciej,18543,4987705,1,prasa-detal
    Jest tam moze gdzies podane o jak niskiej kwocie mowa, bo sie nie doczytalem :]

  • 3. Data: 2012-01-03 11:54:55
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 09:54:51 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Jak myślicie? Na ile wycenią taki przelew nasze banki? Bo to od ceny przelewu
    > zależy, czy osiągną zakładane 10 procent. A znając ich pazerność....

    Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
    wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
    pare zł, ale na pewno nie 10%.

  • 4. Data: 2012-01-03 12:03:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pazerność....
    >
    > http://biznes.onet.pl/co-dziesiaty-przelew-bedzie-sz
    edl-szybciej,18543,4987705,1,prasa-detal

    Ja myślę, że wystartują od poziomu opłat zbliżonych do opłat za Sorbnet dla
    detalicznych, czyli pewnie coś w okolicach 10-20 zł za przelew.

    Wiadomo, że przy takiej cenie to się nie ma szans upowszechnić, docelowa
    cena to rzecz jasna 0 zł, tylko kiedy to będzie. Racjonalna cena, która
    mogłaby dać im te 10% udziału w rynku, to 2-3 zł za taki przelew, tak ja
    uważam.

  • 5. Data: 2012-01-03 12:41:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
    > wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
    > pare zł, ale na pewno nie 10%.

    10% czego?

  • 6. Data: 2012-01-03 13:02:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 13:03:18 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > cena to rzecz jasna 0 zł, tylko kiedy to będzie. Racjonalna cena, która
    > mogłaby dać im te 10% udziału w rynku, to 2-3 zł za taki przelew, tak ja

    Na początek to mogą zrobić promocję i dać te przelewy za darmo aby się
    tymi 10% wykazać. Później wprowadzą opłaty i będzie to sobie egzystować
    mniej więcej jak bluecash. IMO dla większości użytkowników to raczej
    usługa zbędną, bo naprawdę w wielu miejscach można już płacić kartami np.
    allegro, cyfrowy polsat itd itp. Jak często zwykły klient banku
    potrzebuje przelać coś pilnie na wczoraj - raz na pół roku czy może raz
    na rok?

    Xenocide

  • 7. Data: 2012-01-03 15:23:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.01.2012 12:54, Robert pisze:
    > Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
    > wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
    > pare zł, ale na pewno nie 10%.

    Czy ja dobrze widze, ze przez skycash mozna wyciagnac kase z kredytowki?
    Do 31.03.2012r promocja jest, ze prowizja 0zl, pozniej 1,9%. Niby limit
    10000/miesiac... I to nie przelew z karty tylko transakcja wiec mozna
    wyrobic zwolnienie z oplaty za karte.

  • 8. Data: 2012-01-03 15:56:52
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert pisze:

    > Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
    > wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
    > pare zł, ale na pewno nie 10%.

    Rotfl. Wiem, że umiejętność czytania ze zrozumieniem w narodzie ginie,
    ale i tak czasem wręcz nie mogę uwierzyć własnym oczom...

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2012-01-03 16:03:21
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > allegro, cyfrowy polsat itd itp. Jak często zwykły klient banku
    > potrzebuje przelać coś pilnie na wczoraj - raz na pół roku czy może raz

    Ale usługa może mieć istotne znaczenie w pewnych sytuacjach. Np.
    telekomunikacja odcięła komuś telefon za niepłacenie rachunków. Klient
    dzwoni do działu windykacji i deklaruje, że zaraz zapłaci. Jak zapłaci,
    to mu telefon zacznie działać od razu. Albo sklepikarz jedzie do
    hurtowni po towar. Nie chcą mu dać na kredyt, bo już go znają i wiedzą
    czym to pachnie, więc od ręki robi przelew i wszyscy są zadowoleni.
    Hurtownik ma zapłatę od razu, a sklepikarz nie musi nosić gotówki... No,
    oczywiście w zasadzie wszystko to samo da się osiągnąć przez BC, ale jak
    to będzie bardziej powszechne, to tym lepiej... :-)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2012-01-03 17:05:09
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-03 17:03, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Ale usługa może mieć istotne znaczenie w pewnych sytuacjach. Np.
    > telekomunikacja odcięła komuś telefon za niepłacenie rachunków.

    Łot czasy nastały. Produkty na miarę patologii biznesowej. Żałość :-)

    PS. Wiem. To nie może być darmowe i domyślne. Ktoś przecież batem te
    elektrony w komputerach musi poganiać. To jest męczące i pracochłonne.
    Kolejna żałość.