  • 1. Data: 2010-11-03 18:03:05
    Temat: Getin - Lokata na start na dwa miesiące 5.65%
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ja dobrze rozumiem intencje nowego Getina
    że lokata na start może być złaożona tylko jedna
    w zakresie kwoty od 500 do 10000 zł.
    Być może można założyć wiele lokat do kwoty 10000 razem?

    Może ktoś przez to przechodził.

    Niestety do Getina nie można się dodzwonić.

  • 2. Data: 2010-11-03 18:09:30
    Temat: Re: Getin - Lokata na start na dwa miesiące 5.65%
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 19:03:05 +0100, Bogdan napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Czy ja dobrze rozumiem intencje nowego Getina ?e lokata na start mo?e
    > byae z?ao?ona tylko jedna w zakresie kwoty od 500 do 10000 z?. Byae mo?e
    > mo?na za?o?yae wiele lokat do kwoty 10000 razem?
    >
    > Mo?e kto? przez to przechodzi?.
    >
    > Niestety do Getina nie mo?na sie dodzwoniae.

    http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start.pdf

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-11-03 18:10:33
    Od: Biedny student <a...@w...pl>

    W dniu 2010-11-03 19:03, Bogdan pisze:
> [...]
    > Być może można założyć wiele lokat do kwoty 10000 razem?
    >
    > Może ktoś przez to przechodził.
    >
    > Niestety do Getina nie można się dodzwonić.

    Ostatnie zdanie.

  • 4. Data: 2010-11-03 18:10:55
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Być może można założyć wiele lokat do kwoty 10000 razem?
    >
    > Może ktoś przez to przechodził.
    >
    > Niestety do Getina nie można się dodzwonić.

    Ostatnie zdanie chyba nie zostawia zludzen

    pozd
    as

  • 5. Data: 2010-11-03 19:58:48
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 03-11-2010 o 19:03:05 Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Czy ja dobrze rozumiem intencje nowego Getina
    > ?e lokata na start mo?e byae z?ao?ona tylko jedna

    i tylko raz.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.