  • 1. Data: 2010-11-03 12:42:02
    Temat: Powszechny chargeback?
    Od: luc <b...@g...net>

    Zaczęło się medialne uświadamianie posiadaczy plastikowego pieniądza:

    <http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/
    462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_
    reklamacje_w_banku.html>

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2010-11-04 08:33:22
    Temat: Re: Powszechny chargeback?
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 03.11.2010 13:42, luc wrote:
    > Zaczęło się medialne uświadamianie posiadaczy plastikowego pieniądza:
    >
    > <http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/
    > 462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_
    reklamacje_w_banku.html>

    Czemu ten link ma "<>" na początku/końcu? to jakaś nowa moda?
    Marx

  • 3. Data: 2010-11-04 09:26:25
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Lis, 09:33, Marx <M...@n...com> wrote:

    > Czemu ten link ma "<>" na początku/końcu? to jakaś nowa moda?

    Co by zapobiec łamaniu przez czytnik, ale chyba nie działa, bo w
    grupach google wyświetla się połamane? Czas wrócić do tinyurl czy
    goo.gl ;-)

    > Marx

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2010-11-04 09:52:31
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2010-11-04 12:13:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 1...@p...goog
    legroups.com

    : Co by zapobiec łamaniu przez czytnik,

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/462926,zamias
    t_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w_
    banku.html

    Łamanie w krzyżu [nieprezydenckim], łamanie przez czytnik, łamanie kołem i
    backslashem oraz slashem...
    Łamanie kości (głodem) i paznokci... Na łamach gazet warto by o tym łamaniu krzyża
    napisać...

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** we własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym notarialnie)
    mieszkaniu

  • 6. Data: 2010-11-04 12:34:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    luc <b...@g...net> dared to write:

    > Co by zapobiec łamaniu przez czytnik, ale chyba nie działa, bo w
    > grupach google wyświetla się połamane? Czas wrócić do tinyurl czy
    > goo.gl ;-)

    A nie prościej tak:

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/462926,x.html

    pzdr.
    k.

  • 7. Data: 2010-11-05 20:16:14
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    lolekanabolek pisze:

    > <http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/462926,zamia
    st_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w
    _banku.html>

    No dobra, a jak to jest, że pierwszy link w wątku był u mnie złamany, a
    ten już nie jest? (Thunderbird)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-11-08 14:11:19
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-11-05 21:16, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    st_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w
    _banku.html>

    > No dobra, a jak to jest, że pierwszy link w wątku był u mnie złamany, a
    > ten już nie jest? (Thunderbird)

    jeśli się pytasz czy używam thunderbirda to odpowiedź jest pozytywna ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2010-11-08 14:24:20
    Od: luc <b...@g...net>

    On 5 Lis, 21:16, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > No dobra, a jak to jest, że pierwszy link w wątku był u mnie złamany, a
    > ten już nie jest? (Thunderbird)

    Może dlatego, że był wysyłany za pomocą Grup dyskusyjnych google?

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2010-11-08 14:44:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 05.11.2010 21:16, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    st_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w
    _banku.html>

    > No dobra, a jak to jest, że pierwszy link w wątku był u mnie złamany, a
    > ten już nie jest? (Thunderbird)

    Np.:

    https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/2
    351/