  • 11. Data: 2007-09-12 19:42:34
    Temat: Re: Visa kredytowa
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    jest opcja darmowosci VC Gold w Lukasie przy obrocie ponad 22k rocznie

  • 12. Data: 2007-09-12 19:55:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 21:42, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > jest opcja darmowosci VC Gold w Lukasie przy obrocie ponad 22k rocznie

    A gdzie nie jest przy takim obrocie?

  • 13. Data: 2007-09-12 20:03:01
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > A gdzie nie jest przy takim obrocie?

    pewnie wszedzie :) ale napisales, ze takiej opcji nie ma wiec Cie prostuje -
    jest

  • 14. Data: 2007-09-12 20:13:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 22:03, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > pewnie wszedzie :) ale napisales, ze takiej opcji nie ma wiec Cie prostuje -
    > jest

    Jak widac z mojego opisu ich karty, nie pisalem o Goldzie :)

    Chociaz sadze, ze przy takim obrocie na pierwsze zapytanie o mozliwosc
    zdjecia oplaty na Claskcu, szybko ktos wyrazilby zgode.

  • 15. Data: 2007-09-12 21:13:34
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Jak widac z mojego opisu ich karty, nie pisalem o Goldzie :)
    gold to rowniez visa kredytowa :)

    > Chociaz sadze, ze przy takim obrocie na pierwsze zapytanie o mozliwosc
    > zdjecia oplaty na Claskcu, szybko ktos wyrazilby zgode.

    nie jestem tego pewien, choc w kwestii RORu oceniam lukasa bardzo wysoko, to
    w kwestii kart mimo iz robia duze kroki to nie sa elastyczni jak np citi,
    przykladowo wspomniany gold mozna miec od zarobkow 3000 netto to ich system
    nie przepusci wniosku o karte z dochodem 2999 netto
    tego nawet obsluga w banku nie ukrywa, no ale moze to kwestia czasu i nie
    beda tak sztywni