  • 1. Data: 2007-09-11 20:33:19
    Temat: 800 dolarów w gotówce gdzie wpłacic do banku
    Od: rebajło <r...@o...pl>

    mieszkam we wrocławiu,
    dostałem od wuja 800 dolarów,
    nie potrzebuję pilnie kasy a że dolar nisko stoii, to chyba nie ma sensu
    wymieniać,
    gdzie polecicie jakies najlepiej darmowe konto zebym mógł wpłacic te
    zielone,
    i cos zeby jeszcze z tego było ?
    pozdrówka

  • 2. Data: 2007-09-11 20:51:41
    Temat: Re: 800 dolarów w gotówce gdzie wpłacic do banku
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    darmowe konto walutowe jest np w multibanku, ja tam trzymam powakacyjne
    resztki $

  • 3. Data: 2007-09-11 21:31:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    rebajło <r...@o...pl> napisał(a):
    > mieszkam we wrocławiu,
    > dostałem od wuja 800 dolarów,
    > nie potrzebuję pilnie kasy a że dolar nisko stoii, to chyba nie ma sensu
    >
    > wymieniać,
    jest sens, bo pewnie bedzie stał jeszcze niżej...poza tym na złotym masz
    wyższe oprocentowanie

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-09-11 21:32:25
    Od: rebajło <r...@o...pl>

    mozna wpłacic gotówka w oddziale ?

  • 5. Data: 2007-09-11 22:23:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"
    > jest sens, bo pewnie bedzie stał jeszcze niżej...poza tym na złotym
    > masz
    > wyższe oprocentowanie

    ja bym zachował - np w Nordea Banku (walutowe jest darmowe)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2007-09-11 22:54:58
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > ja bym zachował - np w Nordea Banku (walutowe jest darmowe)
    > *** blad ***
    jakies 2 lata temu tez dostalem ok. 600$ i zachowalem je, kasa lezala na
    oprocentowanym rachunku, niedawno wymienilem dolce na zlote i nie musze
    chyba mowic jaki mialem "zysk" na tej transakcji ;-(

    dlatego wymien je od razu na zlotowki, no chyba ze kiedys planujesz
    pojechac tam gdzie dolarami mozna zaplacic np. w sklepie

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-09-11 23:38:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 11 Sep 2007 23:32:25 +0200, rebajło <r...@o...pl> wrote:

    >mozna wpłacic gotówka w oddziale ?

    można
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2007-09-11 23:39:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 12 Sep 2007 00:23:13 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    ja bym zachował - np w Nordea Banku (walutowe jest darmowe)

    ale oprocentowanie lekkopółśmieszne. Ja przeniosłem swoje centy do
    Multi.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2007-09-12 07:32:44
    Temat: Re: 1000 dolarów w gotówce gdzie wpłacic do banku
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jakbys dopłacił jeszcze $200 to mają chyba w Mille jakiś fundusz inwestycyjny
    dolarowy, popytaj o szczegóły.
    JaC

  • 10. Data: 2007-09-12 07:39:34
    Od: rebajło <r...@o...pl>

    > Jakbys dopłacił jeszcze $200 to mają chyba w Mille jakiś fundusz
    > inwestycyjny dolarowy, popytaj > o szczegóły.

    nie mogę znaleźć informacji na ich stronce na temat tego funduszu