  • 1. Data: 2002-04-05 16:17:06
    Temat: Visa Electron w Ameryce PD
    Od: Marcin Krol <m...@c...edu.pl>

    Czy ktos z szanownych grupowiczow uzywal Visy electron (z BPH) w
    Argentynie albo w Chile do wyplat kasy z bankomatow?
    Zastanawiam sie czy branie tej karty ma wogole sens. W banku jedna pani
    powiedziala ze bedzie dzialac bez problemow, druga pani nie byla juz taka
    pewna, kumpel - podroznik mnie wysmial, a na stronie Visy byl spis
    bankomatow w Argentynie akceptujacych electrona i bylo ich dosc sporo.
    Z gory dzieki za odpowiedz (jesli mozna na prive'a bo zadko czytuje te
    grupe)
    Pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2002-04-10 01:45:49
    Temat: Re: Visa Electron w Ameryce PD
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Marcin Krol <m...@c...edu.pl> writes:

    > Czy ktos z szanownych grupowiczow uzywal Visy electron (z BPH) w
    > Argentynie albo w Chile do wyplat kasy z bankomatow?

    Z BPH nie, ale w ogole VE tak (np. Millennium, bo maja przyzwoity kurs
    dolara).

    > Zastanawiam sie czy branie tej karty ma wogole sens.

    W bankomacie pewnie bez problemu. Zreszta w sklepach tez mozna placic,
    przynajmniej w wiekszych, takze Maestro. Inna sprawa ze w Chile bylem
    tylko w Santiago.

    Dodatkowym plusem w Argentynie jest odroczone przewalutowanie - w dniu,
    w ktorym placilem, kurs byl np. 2.5 - 2.7 (peso/dolar, kupno/sprzedaz,
    w kantorze). Obciazenie przeszlo z np. 3.19 :-) A to tylko pare dni
    roznicy (inne roznice - np. z 2.3/2.5 na 2.74).

    No ale na tym mozna sie przejechac takze w druga strone. Sprzedawcy
    niechetnie przyjmuja zreszta karty, czasem w hotelach sa rozne ceny
    przy "cash" i "card". No ale w koncu to oni placa za roznice kursowe.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-04-10 10:51:44
    Od: "robson" <r...@b...wroc.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    >ja mialem duze problemy z kartami visa.
    jedynymi kartami jakie chcieli przyjmowac
    w Argentynie byly master card
    pozdr
    R.

  • 4. Data: 2002-04-13 15:45:13
    Od: "wk" <w...@e...pl>

    Rok temu na wakacjach udalo mi sie wyciagnac z bankomatu
    pieniadze karta VE BSK. Bylo to w Peru albo Boliwii, juz
    nie pamietam. Moj kolega wyplacil w ktoryms z tych krajow
    pieniadze karta VE BPH i tez mu sie udalo.

    Oczywiscie w wiekszym miescie a nie jakiejs dziurze :-)

    A w Chile, mysle, nie bedzie gorzej...

    wk