  • 1. Data: 2006-03-02 09:26:01
    Temat: Dotacje na cele "new bussines" i inwestycje - tylko tu
    Od: "Jarcom" <d...@p...onet.pl>

    Jeśli jesteś przedsiębiorcą i/lub inwestorem, chcesz rozbudować swoją firmę,
    zainwestować w nową branżę nie przegap okazji i skorzystaj z naszej pomocy.
    Pomagamy przedsiębiorcom z małym i dużym budżetem stworzyć wniosek o pomoc
    finansową w realizacji inwestycji. Możesz starać się z naszą pomocą o
    dofinansowanie swojego biznesu bez względu na to czy zaczynasz prowadzić
    działalność czy jesteś dośwadczonym przedsiębiorcą i chcesz zainwestorać wolne
    środki obrotowe. Jarcom Doradztwo, Szczegółowe informacje 0-507 354 324.
    Odpowiemy na wszystkie twoje pytania! Zadaj pytanie mail: j...@o...pl

  • 2. Data: 2006-03-02 10:45:39
    Od: "LongeR" <L...@f...net>

    Użytkownik "Jarcom" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli jesteś przedsiębiorcą i/lub inwestorem, chcesz rozbudować swoją
    > firmę,

    Z doświadczenia ostrzegam

    Longi

  • 3. Data: 2006-03-02 10:52:41
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Z doświadczenia ostrzegam
    >
    > Longi

    A czemuż to kolega ostrzega przed osobnikiem jarcom?

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 4. Data: 2006-03-02 12:57:05
    Temat: Re: Dotacje na cele
    Od: "LongeR" <L...@f...net>

    >A czemuż to kolega ostrzega przed osobnikiem jarcom?

    Bo jestem głupim trollem. Czy to wystarczy?

    pozdr. jkolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2006-03-02 13:01:45
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Bo jestem głupim trollem. Czy to wystarczy?
    >
    > pozdr. jkolina

    Dziekuje, wystarczy ;-)

    Pozdrawiam
    _________________________

  • 6. Data: 2006-03-03 10:28:45
    Od: d...@p...onet.pl

    Tu chyba zainstniala pomylka, bo 1.jestem kobietą, 2. nie znam żadnej jkolina.

    Proszę o szczegóły, aby wyjaśnić pomówienie?
    Polecam się. jarcom.

  • 7. Data: 2006-03-03 10:52:39
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Tu chyba zainstniala pomylka, bo 1.jestem kobietą, 2. nie znam żadnej
    > jkolina.
    >
    > Proszę o szczegóły, aby wyjaśnić pomówienie?
    > Polecam się. jarcom.

    Netykieta nie pozwala reklamowac sie na grupach dyskusyjnych.
    Stąd te niepochlebne epitety i komentarze.

    Pozdrawiam
    _________________________

  • 8. Data: 2006-03-04 07:39:06
    Od: "Jarcom" <d...@p...onet.pl>

    > Netykieta nie pozwala reklamowac sie na grupach dyskusyjnych.
    > Stąd te niepochlebne epitety i komentarze.

> [...]
    Pozdrawiający BN, reklama to nie jest bo nie sprzedajemy lizaków czy majtek.
    Ty sam podpisujesz się adresem swojej komercyjnej strony. Poza tym rozumiem,
    ze informacje, z których korzystają forumowicze (wiele osób uzyskuje u nas
    bezplatne porady) są powiązane z tematem forum i są użyteczne. Nie może wiec
    nikt zarzucić bez podstaw, że "odradza...". Ty sam zbulwersowalbys sie gdyby
    ktos odradzal korzystanie z uslug twojej firmy. Sama korzystalam wiele lat z
    listy dyskusyjnej o nurkowaniu i tam osoby, które chcialy umieścić informacje
    o komercyjnym wyjezdzie czy sprzedaży poprzedzały to krótką notką w nawiasach.
    I był porządek. Wiec oczekiwać mogłabym takiej rady gdyby konsekwentnie osoba,
    która ją zwróciła wysyłała ją do wszystkich ogłoszeń komercyjnych na tej
    liście. Tyle bo i takza długo:))

    Pozdrawiam w każdym razie i życzę milego weekendu, choć wiosny nie widać:(

    Jarcom

  • 9. Data: 2006-03-04 08:57:34
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > osoba,
    > która ją zwróciła wysyłała ją do wszystkich ogłoszeń komercyjnych na tej

    Podpisuje sie adresem bez jakichkowiek opisów dzialalnosci i reklam
    dodatkowo. Jest w tym pewna róznica do Twoich postów. Mysle, ze mógłbym
    spodziewac sie podobnej reakcji na swoje posty, gdybym zamiast linka do
    strony, opisal co robie i zachecil do skorzystania z moich usług. Zostalbym
    nazwany spamerem i trolem ;-))

    Pozdrawiam
    _________________________

  • 10. Data: 2006-03-06 18:08:28
    Od: "Jarcom" <d...@p...onet.pl>

    Wiesz, generalnie to się z Tobą zgadzam, ale na tej liście są raczej
    inteligentni ludzie i potrafią czytać między wierszami... Jedni reklamują się
    wprost, inni stosuja krypto-reklamę....
    Mnie jednak utwierdza w słuszności fakt otrzymywanie na priv maili z pytaniami
    dot. dotacji, ludzie piszą, że nie ma wiadomości na ten temat. U nas dostają
    takie informacje i ew. potem decydują sie czy skorzystać z naszej oferty.
    Trudno, zeby opisywali na niusach szczegóły swojej działalności.
    W każdym razie nie jest to pos nie trzymanjący się tematu listy wieć moge
    uznać, że jestem w 10% SPAMEREM, ale uzytecznym, OK?

    Pozdrawiam ponownie w poniedziałek, znowu zimno:(((