  • Data: 2003-11-29 19:10:27
    Temat: VW i otwarta przesyłka z tokenem
    Od: "Kowal" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W końcu otrzymałem przesyłkę z tokenem i numerem identyfikacyjnym z VW ,
    wcześniej przesyłka ta zaginęła na poczcie i po tygodniu jakimś cudem się
    odnalazła.
    Tylko że jest jeden problem, podejrzewam(a właściwie jestem prawie pewny)
    , iż ktoś wcześniej paczkę otwierał .
    Czy w związku z tym mogę spokojnie wpłacać pieniądze na moje konto w VW ,
    czy też powinienem zacząć się martwić?
    Czy jezeli delikwent spisał numer tokena i jego wskazania może podebrać mi
    jakimś cudem pieniądze z konta , wykonać przelew itp....???
    Na jakiej zasadzie działa taki token?

    Będe bardzo wdzięczny za odpowiedzi.

    Pozdr.