  • 1. Data: 2002-02-17 17:36:14
    Temat: szukam pracy... ;)
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    Jestem w trakcie szukania pracy w jakimś fajnym banku, co polecacie? :)))

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2002-02-17 18:28:22
    Temat: Re: szukam pracy... ;)
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Jestem w trakcie szukania pracy w jakimś fajnym banku, co polecacie? :)))

    Citi =)

  • 3. Data: 2002-02-17 20:35:24
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
> [...]
    :)))

    > Citi =)

    Eeee... Człowiek zadaje poważne pytanie, a tu od razu ktoś go próbuje wykpić
    :) Oczekuję na jakieś sensowne rady... :)))

  • 4. Data: 2002-02-17 22:22:06
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Jestem w trakcie szukania pracy w jakimś fajnym banku, co polecacie? :)))

    a co potrafisz?

  • 5. Data: 2002-02-17 23:33:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a co potrafisz?

    Problem moze byc - banki raczej zwalniaja niz przyjmuja....
    A jesli juz to do placowek i to nowe banki typu Multi, Millenium....

    Czy ja wiem czy teraz oplaca sie isc do banku??? Chyba nie - pozapychalo sie
    i trzeba byc albo perelka, albo plecy (oooo to najlepsze :), albo od
    kasjer-dysponent zaczynac

  • 6. Data: 2002-02-18 07:35:42
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "bromden" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
    :)))

    > a co potrafisz?

    No tak... Od razu nóż w plecy... Znikąd pomocy ;)))

    Interesowałaby mnie raczej taka czarna lista banków, do których nie należy
    się pchać :) A co potrafię... Hm... Coś tam potrafię, ale nie za dużo, gdyż
    dopiero niedawno skończyłem studia i pracuję raptem... Hm... No ponad rok
    już będzie... ;)

  • 7. Data: 2002-02-18 08:12:16
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Interesowałaby mnie raczej taka czarna lista banków, do których nie należy
    > się pchać :)

    Proszę bardzo: nie pchaj się do Millennium ani do Citi. Kolega pracował i tu, i
    tu - po prostu paranoja, syf i ubóstwo.
    Zresztą z jakichś powodów te banki non stop potrzebują ludzi... Nie ma cudów.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 8. Data: 2002-02-18 20:36:02
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > tu - po prostu paranoja, syf i ubóstwo.
    > Zresztą z jakichś powodów te banki non stop potrzebują ludzi... Nie ma

    Proszę o następne typy (te były na początku mojej krótkiej listy ;)))

  • 9. Data: 2002-02-19 00:25:44
    Od: Grzegorz SZYCHOWSKI <g...@s...waw.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002, calcium300mg wrote:

    > Jestem w trakcie szukania pracy w jakimś fajnym banku, co polecacie? :)))

    NieBank;-)

    Grzegorz Szychowski

    Chill Out!

  • 10. Data: 2002-02-19 00:27:13