  • 1. Data: 2002-02-23 22:53:17
    Temat: VE Fortisu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wrrr. Dzisiaj o 23:30 probowalem w HICie zrobic zakupy VE Fortis Banku.
    Dwa razy to samo - Brak Autoryzacji Brak Odp. Wydawcy.
    A kasa na koncie oczywiscie byla.

    W tym momencie jak mialem Pekao SA - wyjmowalem VC, teraz ;) VE Multi -
    przeszlo od razu - nawet nie trzeba bylo czekac.

    Cieakw jestem jak to jest - VE jednego przechodzi a drugiego nie... ?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-25 08:11:59
    Temat: Re: VE Fortisu
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    > Wrrr. Dzisiaj o 23:30 probowalem w HICie zrobic zakupy VE Fortis Banku.
    > Dwa razy to samo - Brak Autoryzacji Brak Odp. Wydawcy.
    > A kasa na koncie oczywiscie byla.

    miałem to samo ,

    w fortisie twierdzili ,że nie było zapytań o autoryzację.

    to było rano , po południu ok.

    pozdrawiam ,

    darek

  • 3. Data: 2002-02-25 08:21:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w fortisie twierdzili ,że nie było zapytań o autoryzację.

    To chyba z kwitkiem nastepnym razem do nich pojde...

  • 4. Data: 2002-02-25 14:16:52
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Wrrr. Dzisiaj o 23:30 probowalem w HICie zrobic zakupy VE Fortis Banku.
    > Dwa razy to samo - Brak Autoryzacji Brak Odp. Wydawcy.
    > A kasa na koncie oczywiscie byla.

    Ten typ tak ma. Tez mi sie to zdarzylo 2 razy - raz na stacji neste, drugi
    raz w bankomacie VE fortisu nie zadzialala, inna ve od razu :-(
    Do tego jeszcze oplata 7+1 i......... sie rozstalismy :-)

    rd