  • 1. Data: 2002-02-23 17:18:19
    Temat: BRE i BEST
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    WARSZAWA (Reuters) - BRE Bank poinformował, że rozwiązał zawarte z Bestem SA
    umowy i porozumienia dotyczące udzielania przez bank kredytów za
    pośrednictwem Bestu, podał Best w środowym komunikacie.

    Według wcześniejszych informacji od 17 stycznia wszystkie placówki Bestu
    zaprzestały przyjmowania wniosków oraz zawierania umów kredytowych na rzecz
    BRE Banku.

    W połowie grudnia 2001 roku BRE poinformował, że zawarł warunkowe umowy
    sprzedaży osobie fizycznej udziałów w czterech należących do banku spółkach.
    Posiadają one akcje Bestu dające prawo do 97,74 procent głosów na walnym
    zgromadzeniu.

    Komu zostaną sprzedane wymienione udziały, BRE nie poinformował.

    Powyższe umowy były porozumieniami warunkowymi. Wejdą w życie po uzyskaniu
    wymaganych zgód administracyjnych. Ponadto BRE musi zawrzeć z Bestem aneksy
    do umów o współpracy, na mocy których BRE zrzeknie się prawa do
    przedstawiania Bestowi kredytów nieregularnych do wykupu.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-23 17:25:47
    Temat: Re: BRE i BEST
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    No OK i co teraz? Przyznam, że ze względów, nazwijmy to: rodzinnych,
    interesuje mnie los BEST-a. Chodzi mi o to, czy jeżeli ktoś z nimi do tej pory
    współpracował, to może liczyć na dalszą współpracę.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-02-23 17:47:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    pory
    > współpracował, to może liczyć na dalszą współpracę.

    Chyba go wydmuchali.
    Czyli Multibank nie wchodzi na gielde?