  • 1. Data: 2006-04-04 12:30:44
    Temat: Uznanie rachunku karty
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czytam sobie regulamin konkursu VISA i widzę, że nagrody pieniężne
    będą wypłacane poprzez uznanie kwotą rachunku karty. Potrafię sobie
    wyobrazić uznanie rachunku karty debetowej, która jest powiązana z
    RORem - po prostu na rachunku przybywa kasy. Ale jak odbywa się
    uznanie kredytówki? Mam np. limit 3k, dostaję 20k nagrody i...? No
    właśnie, no i co? Mogę sobie te 20k wypłacić z bankomatu bez
    obciążania limitu i naliczania odsetek, czy co?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-04-04 12:38:56
    Temat: Re: Uznanie rachunku karty
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Hmm
    to tak jakbyś nadpłacił karte.
    możesz tą kwote wydać w sklepach (bez prowizji) albo wypłacić z bankomatu (z
    prowizją), nie nalicza się od takiej nadpłaty żadnych odstek.
    Acha trzba też przyjrzeć sie limitom transakcyjnym czy nie musisz ich
    powiekszyć jakbyś chciał wydać wiekszą kwote od razu.
    Arek