  • 1. Data: 2010-04-11 10:10:06
    Temat: Usługa widmo? ( przelew Żabka ==> Mbank )
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Link:
    http://media.mbank.pl/pr/158187/pieniadze-do-mbanku-
    wplacisz-podczas-zakupow

    Zainteresowałem się założeniem konta w mBanku. Wpłacałbym pieniądze
    właśnie w ten sposób na swoje konto( może nie najtaniej, ale dla mnie
    wygodnie ) Ale kierowany podejrzliwością i doświadczeniem życia w
    polskiej paranoi poszedłem jednak do najbliższej Żabki i... tam nic o
    tym nie wiedzą. Przelew jak każdy inny kosztuje 1,89zł czy jakoś tak i
    oni żadnej umowy z mBankiem nie mają. Sprzedawczyni była nawet tak
    uprzejma, że zapytała się kierownika, który też nic o sprawie nie wie.
    Tak więc poszedłem do drugiej Żabki i tu historia podobna.

    Napisałem do mBanku, a oni po kilku dniach odpisali, że to niemożliwe,
    bo mają z nimi umowę. Proszą o podanie adresu Żabki to im podałem 5
    kolejnych i cisza... Od sprawy minął juz ponad miesiąc, w Żabce, jak nie
    można było płacić taniej na konto mBanku tak nadal nie można;)
    Na stronie Żabki nic nie ma o przelewach do mBanku.

    A gdybym pomyślał jak normalny człowiek, a nie jak paranoik... ;)

    Udało się komuś zrealizować taki przelew zgodnie z tą informacją:

    "W kasach sklepów Żabka i Freshmarket Klienci mBanku mogą wpłacać środki
    zarówno na konta indywidualne, jak i firmowe (w tym także na rachunki
    oszczędnościowe i kredytowe). Koszt usługi to 1 zł w przypadku wpłat do
    2 tys. zł włącznie lub 0,25 proc. wpłacanej kwoty w przypadku wpłat
    powyżej 2 tys. zł."

  • 2. Data: 2010-04-14 22:44:06
    Temat: Re: Usługa widmo? ( przelew Żabka ==> Mbank )
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.11 12:10, Tomaszek pisze:

    > Sprzedawczyni była nawet tak uprzejma, że zapytała się kierownika, który też nic o
    sprawie nie wie. Tak więc poszedłem do drugiej Żabki i tu historia podobna.

    A muszą wiedzieć ? Jak pamiętam, Żabki to system scentralizowany, w
    sklepach o niczym nie decydują.

    http://www2.zabka.pl/pl/o-zabce/aktualnosci.html

    > Udało się komuś zrealizować taki przelew:

    Może zamiast się pytać w Żabce, po prostu zrób tę wpłatę ?
    Jak prowizja nie wyniesie 1 zł, to będziesz mógł reklamować i na pewno
    reklamacją ktoś zajmie.

    --
    Mar