  • 1. Data: 2010-04-11 08:24:08
    Temat: Autodealing w aliorze - indywidulany przy DG?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,
    prowadze DG (KPiR), kontrahent placa mi w euro (jeden przelew w
    miesiacu na okolo 10tys euro), chce je korzystnie transferowac na PLN
    chodzi o takie 2 oferty Aliorbanku
    dla prowadzacych DG
    http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/autode
    aling/autodealing
    klienci indywidualni
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_walutowe
    Obie niby sa identyczne tylko firmowi placa 30???zyla/miesiac a
    indywidualni 7 zyla

    Obecnie mam wszystko w mbanku (w aliorze konto dopiero zaloze):
    - konto firmowe w euro (tu placa kontrahenci)
    - konto prywatne w euro (do tego konta mam karte, ktora place i
    wyciagam kase z bankomatow na zachodzie, place w hotelach)
    - konto PLN w mbanku (tu przelewam kase po kursie skupu, dalej juz
    polska karta electron, przelewy itp)

    Przelew emax walutowy biznes->emax walutowy prywatny jest gratis
    (zdefiniowany)
    Wg infolini mbanku przelew euro->euro mbank->alior kosztowalby 5pln
    Przewalutowienie w aliorze juz w ramach 7zyla/miesiac (lub 30 jak
    firmowe) za autodealing i przelew pln (chyba nawet gratis) do mbanku
    na prywatne zlotowkowe
    => sa jakies np. "regulaminowe" zastrzezenia wykluczajace taka
    kombinacje?

    W przyszlosci moglbym podac konto moje prywatne walutowe w aliorze by
    nie bawic sie z n przelewow - wg infolini alioru ich to nie obchodzi
    ze mi kontrahent przelewa euro a nie ciocia prywatnie
    US ma w d... czy do celow firmowych uzywama konta prywatnego czy
    firmowego - obecnie zglosilem biznesowe pln w mbanku na nip3 (do
    rozliczen vatowo-podatkowych), konta walutowego nie zglaszalem
    => jakies "nie bo..."?

    Ktos zna lepsze rozwiazanie? (Chwilowo nie chce mi sie robic calkowita
    przesiadke na aliora - jeszcze nie znam na tyle tego banku)
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2010-04-11 12:00:56
    Temat: Re: Autodealing w aliorze - indywidulany przy DG?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-11, Przemek <p...@g...com> wrote:

> [...]
    a_osobiste/konto_walutowe
    > Obie niby sa identyczne tylko firmowi placa 30???zyla/miesiac a

    Nie są. Indywidualny "od 5000 jednostek", a w DG mam od 100 jednostek.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl