  • 1. Data: 2004-06-15 18:54:51
    Temat: Uproszczone zasady otrzymania KK w zamian z rezygnacji chargowki w Multi
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    MultiBank oferuje wydanie karty kredytowej w zamian za rezygnacje z kart(y) (
    do 3 kart ) chargowej. Czy jakis bank oferuje takie rozwiazanie, gdzie
    zrezygnowana bylaby karta chargowa ? Czy w przypadku przeniesienia kart do
    MultiBanku bedzie wymagal uregulowanego stosunku z wojskiem ?

  • 2. Data: 2004-06-15 20:27:15
    Od: Krzysztof Ciepłucha <kris@spam@home.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > MultiBanku bedzie wymagal uregulowanego stosunku z wojskiem ?

    nie wiem jak w innych, ale w moim przypadku to "uproszczone" przenoszenie
    było raczej utrudnieniem.
    kończyła mi się kk w lukasie i zachciało mi się przenieść do multi,
    zamiast po prostu wyrobić sobie nową w multi a ze starej zrezygnować.
    nie dość że musiałem przynieść wszystkie papiery jak przy normalnym
    wydaniu (zaświadczenie o zarobkach, książeczkę wojskową, itp.) to jeszcze
    zażądali wyciągów (ORYGINAŁÓW!) z poprzedniej karty - najpierw chcieli za
    3 ostatnie miesiące, potem stwierdzili że za 6. jakby było mało, to
    musiałem dostarczyć potwierdzenie zamknięcia rachunku starej karty, mimo
    iż ich regulamin mówił o tym że do wydania karty wystarczy oświadczenie o
    tym że zrezygnuję ze starej karty po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o
    wydanie karty w multi.
    efekt był taki, że musiałem trzy razy jeździć z papierami o których
    wcześniej 'zapomnieli', kilkanaście razy dzwonić i się dopytywać, bo
    'zapomnieli' do mnie zadzwonić że coś jeszcze im potrzeba, wkońcu
    chodziłem prawie miesiąc bez karty a to bardzo boli jak sie człowiek
    przyzwyczai... :/

    generalnie najlepiej się nie przyznawać że ma się inne karty (mają
    możliwość sprawdzić???) albo nastawić się na wyżej opisane przeboje...

    --
    kris-at-home-dot-pl

  • 3. Data: 2004-06-15 21:06:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-15 22:27, Użytkownik Krzysztof Ciepłucha napisał:

    > (mają możliwość sprawdzić???)

    Pewnie nie, w BIKu bardzo rzadko są wykazywane (wystarczy samemu
    poprosić o wydruk).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-06-15 21:36:01
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

> [...]
    >'zapomnieli' do mnie zadzwonić że coś jeszcze im potrzeba, wkońcu
    >chodziłem prawie miesiąc bez karty a to bardzo boli jak sie człowiek
    heh... cos o tym wiem, ja chyba z 5 razy jezdzilem do Multi w celu
    wydania KK. Na koniec po ostatniej mojej wizycie okazalo sie ze nie
    wydaly mi umowy o karte! jako potwierdzenia dla mnie. Zadzwonily i
    mowily ze mam odebrac, a ja sobie zazyczylem zeby przyslaly poczta na
    adres korespondencyjny (co uczynily) bo nie bede tam po raz 6 jechac.
    Babki byly ostro zakrecone, zreszta teraz po 10 miesiacach gdy tam
    zaszedlem celem otwarcia rachunku walutowego rowniez nie wiedzialy co
    sie dzieje... :( Nawet wplate waluty potrafia zle zaksiegowac, i
    pytaja sie klienta: "co ja mam teraz zrobic"? Myslalem ze parskne tam
    smiechem...

    No nic tam...

    Pozdrawiam.
    Wojtek